Život
StoryEditor

Ambiciozni TikTok ulazi u 200 milijardi dolara vrijednu industriju igrica

24. Svibanj 2022.
foto Shutterstock

Osim što sa Zyngom testiraju HTML5 igrice planiraju, uz pomoć ByteDancea, lansirati takozvane ‘ad-supported‘ igrice

Društvena platforma TikTok odlučila je ne ćubiti sa strane i promatrati kako gaming industrija cvjeta već se aktivno uključiti u to tržište, u nadi da će tako podebljati svoje goleme prihode. Kako je jučer objavio Reuters, TikTok je svojim vijetnamskim korisnicima ponudio igranje mini-igrica na svojoj platformi. Iako su s gamingom počeli koketirati još lani, sklopivši partnerstvo sa Zyngom, ovaj potez nagovještava njihov ozbiljni ulazak u tu lukrativnu industriju. Osim što sa Zyngom testiraju HTML5 igrice planiraju, uz pomoć ByteDancea, lansirati takozvane 'ad-supported' igrice, odnosno igrice u kojima će se pojavljivati oglasi. Na taj način, povećat će svoje ukupne budžete, a osim oglašivača potaknuti korisnike na veću interakciju s platformom.

Najpopularnija platforma

Kako su iz TikToka objasnili Reutersu, čitavo vrijeme istražuju načine na koje mogu obogatiti platformu i redovno testiraju nove značajke koje donose vrijednost zajednici. Međutim, nisu željeli otkriti kakvi su im planovi za ostatak svijeta niti u kojoj je fazi testiranje igrica u Vijetnamu. Ono što stručnjaci iz Reutersa predviđaju jest da će ponudu razvijati inspirirani Douyinom, kineskom verzijom TikToka, koja već nudi mini-igrice na svojoj platformi. TikTok je pak lansirao svega nekoliko i to u suradnji sa Zyngom – Disco Loco 3D i Garden of Good. S obzirom na dosadašnje uspjehe, činjenicu da je TikTok trenutno najpopularnija platforma na svijetu s milijardom globalnih korisnika i prihodima od preko 11 milijardi dolara (premašili su Twitter i Snap), nema razloga sumnjati u njihov ulazak u gaming industriju.

22. studeni 2024 07:13