Mediji nagađaju da je Puig većinsku udjel u Byredo kupio za više od milijardu dolara. Inače, taj španjolski konglomerat lani je uprihodio 2,5 milijardi dolara
Nakon što je francuski div L'Oreal bio već jednom nogom u švedskom parfemskom brendu Byredo, uslijedio je preokret. Španjolska luksuzna kompanija Puig koja se, uz Estee Lauder, spominjala kao jedan od kandidata za novog vlasnika, ali sa slabim izgledima, pretekla je L'Oreal i preuzela većinski udjel.
Kompanije nisu u javnost izašle s informacijama što se dogodilo u samom finalu i što je prevagnulo u konačnoj odluci, ali su službeno potvrdile preuzimanje. Također, nije poznato po kojem je iznosu Puig preuzeo većinski udjel, ali mediji pretpostavljaju da je riječ o iznosu nešto većem od milijardu dolara.
Dok je L'Oreal slovio kao glavni kandidat, Byredo se procjenjivao na 1,05 milijardi dolara što je, tvrde znalci, realan iznos.
Vrhunski rast
Naime, prošle godine ostvarili su prihode od 119 milijuna eura, a tipična je praksa da se tijekom preuzimanja taj iznos uveća šest do deset puta ovisno, dakako, o dosadašnjim rezultatima i stopama rasta prihoda. Osim Puiga koji je preuzeo većinski udjel, vlasnik manjeg udjela ostaje Manzanita Capital koji je 2013. preuzeo Byredo, dok će osnivač Ben Gorham ostati na poziciji kreativnog direktora.
Inače, španjolski konglomerat u svom portfelju drži brendove Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Charlotte Tilbury i Jean Paul Gaultier, ali i poznate nišne, parfemske brendove poput Comme des Garcons, L'Artisan Parfumeur i Penhaligon's. Prošle su godine ostvarili prihod od čak 2,5 milijardi dolara što je rast od čak 68 posto u usporedbi s 2020. i 27 posto više od pred-pandemijske 2019.