Život
StoryEditor

Binance kritiziran za lansiranje parfema povodom Dana žena

07. Ožujak 2024.
Binancefoto Shutterstock

Binance, vodeća kripto mjenjačnica po volumenu, lansirala je parfem pod nazivom ‘CRYPTO‘. Kampanja je dobila mješoviti odgovor zajednice, dok je većina kritizirala takav potez. 

Ova inicijativa, s ciljem uklanjanja rodnog jaza u kripto industriji, pokrenula je rasprave o inkluzivnosti, marketinškim strategijama i zastupljenosti žena u financijama i tehnologiji. 

Unatoč suočavanju s regulatornim preprekama i operativnim izazovima, uključujući priznanje krivnje za optužbe za pranje novca i značajna otpuštanja u američkom odjelu, Binance je pomaknuo fokus na angažiranje žena. Parfem ‘CRYPTO’, također nazvan ‘Eau de Binance’, kreiran od strane isključivo ženskog tima, nastoji izazvati stereotipe i privući žene u kripto ekosustav. 

Rachel Conlan, voditeljica marketinga Binancea, naglasila je da je cilj kampanje da bude zabavna i da pomiče granice, s namjerom da potakne značajne rasprave o kriptovalutama na način dobrodošlice. 

Međutim, kampanja je naišla na kritike. Neki tvrde da bi fokusiranje na parfeme moglo ojačati tradicionalne rodne norme, a ne uništiti ih. Ova se perspektiva odrazila u odgovorima na društvenim mrežama, pri čemu su određene korisnice dovele u pitanje sposobnost kampanje da potakne istinsku rodnu inkluzivnost u kripto industriji. 

- Ovako premošćujemo rodni jaz. Još parfema - sarkastično je primijetila Betty, osnivačica NFT projekta Deadfellaz na X-u.  

Unatoč ovim kritikama, Binanceova inicijativa naglašava važno pitanje rodne raznolikosti u financijama i tehnologiji. Istraživanje ukazuje na veliku rodnu nejednakost unutar kripto sektora, naglašavajući potrebu za uključivim strategijama koje nadilaze konvencionalne marketinške metode. 

- Kripto industrijom dominiraju muškarci. Dakle, ovdje se radi o tome da budemo malo brbljavi i da se zadirkujemo satiričnim, te o posuđivanju kodeksa industrije parfema i industrije ljepote, stvari koje privlače pažnju - rekla je Conlan. 

Međutim, šira kripto industrija i dalje je izrazito muška. Samo pet posto poduzetnica i manje od deset posto partnera u fondovima su žene. Prepoznajući ovu izrazitu podzastupljenost, nedavna studija Bitgeta baca svjetlo na značajan rodni jaz. Otkriva da blockchain startupi pod vodstvom žena dobivaju samo šest posto ukupnog financiranja.  

Posljedično, pokrenute su inicijative kao što je Bitgetov ‘Blockchain4Her’, koji je posvetio deset milijuna dolara za potporu poduzećima koja vode žene u blockchain sektoru. 

U Hrvatskoj je također osnovana udruga Alice in Blockchains koja za cilj ima osnažiti žene u fintech i blockchain industrijama.  

Put prema rodnoj ravnopravnosti u kripto i Web3 industriji nedvojbeno je izazovan, ali podrška na globalnom i lokalnom planu sve je veća.  

22. studeni 2024 09:03