Inovativno skin pakiranje Cromarisa koje potpisuje Bruketa&Žinić&Grey, međunarodni žiri natjecanja 'Graphis Packaging' nagradio je srebrom te se tako domaća kompanija našla u društvu uspješnih svjetskih brendova poput PepsiCo, Moët Hennessy, Xbox i Mars Wrigley. Kao i svake godine, njujorški izdavač s tradicijom od 1944. nagradio je najuspješnije projekte na području dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. Nagrađeni dizajn Cromarisove inovativne ambalaže omogućuje kupcima da se već na prodajnome mjestu uvjere u svježinu, kvalitetu i podrijetlo Cromarisovih proizvoda.
Komunikacija pakiranjem
Kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama, potrošačima je dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Na pakiranju je istaknut i QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se ova riba uzgaja.
- Posebnost Cromarisovih pakiranja jest činjenica da su ona ravnopravan medij direktne tržišne komunikacije - izjavio je u priopćenju Ivan Leko, predsjednik uprave Cromarisa. Priznanje na 'Graphis packaging' natjecanju osvojila je i ambalaža hrvatskih Enosophia vina. Oba su projekta ovime ušla u Graphisov repozitorij koji sadrži preko 150 tisuća do sada nagrađenih projekata iz cijeloga svijeta, kao i u Graphisov godišnjak, nerijetko predmet kolekcionarskih zbirki, koji iz tiska izlazi u kolovozu.