Kako saznaje The Business of Fashion, Estée Lauder će proizvoditi, oglašavati i distribuirati beauty proizvode brenda Balmain
Nakon što je objavljeno da kozmetički div Estée Lauder planira preuzeti Tom Ford, za oko im je zapeo još jedan luksuzni brend kojeg kane pretvoriti u beauty diva.
Kako saznaje portal The Business of Fashion, francuska kompanija privodi kraju sklapanje ugovora s modnom kućom Balmain, a taj deal je sličan onom koji je prije punih 16 godina sklopila s Tom Fordom. Tada je dogovoreno da će Estée Lauder proizvoditi, oglašavati i distribuirati beauty proizvode brenda Tom Ford, a partnerstvo je počelo s lansiranjem uspješnog parfema Black Orchid.
Jačanje brenda
Prošle godine, na toj su liniji uprihodili milijardu dolara, a uskoro će, i to za navodne tri milijarde dolara, postati vlasnici čitavog Tom Forda. Balmain je, poput Forda, u usporedbi s drugim igračima u industriji mode, relativno malen brend, ali itekako poznat i popularan među kupcima.
Kreativni direktor Balmaina Olivier Rousteing je tijekom 11 godina koliko obnaša tu funkciju napravio brend i od vlastitog imena – prati ga 8,5 milijuna fanova na Instagramu, a blizak je prijatelj brojnim selebritijima i influencerima koje zove svojom 'Balmain vojskom' (Balmain Army). Nedvojbenu snagu brenda dodatno će ojačati širenje u industriju ljepote, zaključuje The Business of Fashion.