Život
StoryEditor

Iz Netflixa poručuju da će njihove reklame biti bolje nego one na televiziji

24. Lipanj 2022.

Korisnici će uskoro na Netflixu gledati reklame, ali će zbog toga dobiti i jeftiniju pretplatu

Kad je Netflix svoje streaming-usluge predstavio svijetu 'daleke' 2007., korisnicima su obećali da će sadržaj na njihovoj platformi biti mnogo zabavniji od televizijskog. Danas, obećavaju to isto samo što su sintagmu zabavni sadržaj zamijenili – reklamnim. Kako je na najvećem marketinškom festivalu Cannes Lions, objasnio šef sadržaja platforme Ted Sarandos, još uvijek ne mogu objaviti detalje u tzv. Ad-supported opcije, ali sa sigurnošću mogu reći da će i taj njihov proizvod biti bolji od televizije.

– Kad vidimo na koji se način serviraju reklame na streaming servisima, shvaćamo da tu još uvijek ima puno posla za napraviti – kazao je Sarandos.

Priča o reklamama na Netflixu krenula je kad je taj popularni servis usporio svoj streloviti rast. Posljednjih deset godina, njihove su brojke rasle dvoznamenkastim stopama, a onda su u travnju ove godine objavili da su izgubili oko 200 tisuća pretplatnika (prvi takav pad od 2011.).

Pad pretplatnika

Tog 'crnog' tjedna cijena dionica pala je za 37 posto te u proteklih pola godina pala za ukupno 70 posto. Iako su još uvijek lideri na streaming tržištu s više od 220 milijuna globalnih pretplatnika, publika ih je počela napuštati zbog sve kvalitetnije ponude konkurencije poput Prime Videa, Paramount Plusa, HBO Maxa, Disney Plusa, Apple TV Plusa…

Budući da su sve donedavno iz Netflixa navodili da nisu zainteresirani za oglašavanja, Sarandos je u Cannesu te ranije izjave šefova pokušao opravdati planom da reklame neće 'dobiti' svi pretplatnici već samo oni koji žele konzumirati sadržaj po nižoj cijeni.

Također, naveo je da, zbog rastuće konkurencije, streaming servis gubi velik broj pretplatnika upravo zato što im je preskupo plaćati tolike servise. Dajući im jeftiniju opciju s reklamama, nada se da će ih privući na platformu. Kad je riječ o samim reklamama, objasnio je da su dosad dokazali koliko su kreativni te da će spajanje dva svijeta biti izvrsno iskustvo za publiku, ali i oglašivače.

21. studeni 2024 21:49