Brend nastoji skrenuti pozornost na činjenicu da je prekid trudnoće, bilo da je riječ o spontanom pobačaju ili abortusu, bolno i traumatično iskustvo za svaku ženu
Bilo da je riječ o spontanom pobačaju ili abortusu, svaki prekid trudnoće je traumatičan. I točka. Riječ je o emocionalno iscrpljujućem, bolnom, neurednom procesu koji prati jako puno krvarenja. Američki brend specijaliziran za proizvode za bebe i trudnice, Frida, odlučio je pružiti praktičnu pomoć i lansirati Recovery Kit za prekid trudnoće.
Kako navodi Fast Company, paket za pomoć sadrži niz proizvoda koji pomažu s fizičkim posljedicama prekida trudnoće poput, primjerice, bočice za ispiranje vaginalnog područja, jednokratno donje rublje ili pak ultra-upijajuće maksi uloške. Iako je, bez sumnje, novi paket Fridinih proizvoda potreban i praktičan, njegova je najveća prednost što skreće pozornost na to koliko je prekid trudnoće bolan te budi suosjećanje prema ženama koje kroz taj proces uopće moraju prolaziti, bez obzira na to je li riječ o abortusu ili spontanom gubitku trudnoće.
Ozbiljan pristup
Kako je za Fast Company izjavila izvršna direktorica Fride, Chelsea Hirschhorn, koja je izgubila dvije trudnoće, u kompaniji su osjetili potrebu da se pozabave tim izolirajući i fizički, ali i psihički izazovnim razdobljem u životu žene. To su poželjeli učiniti s istom pažnjom, promišljenošću i osjetljivošću kao i što rade kad je riječ o osmišljavanju proizvoda i kampanja za žene koje bolnicu napuštaju s novorođenčetom u rukama. Proizvodi koji se nalaze u tom novom paketu odbrani su iz postojećih linija Fridinih proizvoda, jer su simptomi nakon prekida trudnoće gotovo isti kao i oni kad je trudnoća završila prirodno, rađanjem djeteta. Drugim riječima, žene u oba slučaja osjećaju bol i grčeve u maternici te imaju vaginalni krvarenje za koje obični higijenski ulošci nisu dovoljni.
Inače, Frida je globalni brend koji je „rođen u Švedskoj, a odgojen u Americi“, a postao je poznat po dječjem aspiratoru za nos. Od 2006. kad su se prvi put pojavili na tržištu, lansirali su niz proizvoda za mame i bebe, njegu tijekom trudnoće i postpartuma. Brend se često publici predstavlja s duhovitim, ležernim kampanjama, ali su, kako kaže Hirschhorn, „Recovery Kitu“ odlučili pristupiti s nešto više ozbiljnosti. Također, budući da većina žena kupi komplet nakon što doživi gubitak, na američkom su tržištu sklopili partnerstvo s distribucijskim partnerom Walmartom koji osigurava brzu dostavu na online kupovinu, možda čak i isti dan.
– Ne očekujemo da će se žene ‘pripremiti‘ za gubitak trudnoće, ali želimo da znaju da, ako se to dogodi ili se same odluče na proces prekida, imaju dostupna rješenja – poručila Hirschhorn.