Nakon pet godina posvećenih stvaranju ekoloških tenisica poznatih kao ‘Miret‘, tvrtka je krajem 2023 godine ponosno predstavila svoj rebranding - EARTHBOUND. Ovaj korak rezultat je strateške inicijative za usklađivanje identiteta i komunikacije s vrijednostima tvrtke i radikalnoj predanosti ekološkoj odgovornosti.
Promjena imena iz Miret-a u EARTHBOUND utjelovljuje temeljne vrijednosti brenda. Ova promjena ne znači samo prelazak na novo ime, već i obećanje da će EARTHBOUND nastaviti stvarati obuću koja ne samo da izgleda sjajno, već i pozitivno doprinosi planeti.
Suosnivači Hrvoje i Domagoj Boljar i cijeli Earthbound tim izražavaju duboku zahvalnost svima koji su sudjelovali u ovom iznimnom putovanju, studiju Size na njihovim doprinosima i vodstvu pri odabiru imena, Maji Turčić na izradi cjelokupnog brandinga, te Anti Machiedu na izradi potpuno novog weba.
Miret d.o.o. postao prva Hrvatska B corp certificirana tvrtka
Ove godine Miret d.o.o. je postigao dugogodišnji cilj postavši prva hrvatska tvrtka s B Corp certifikacijom. Ova certifikacija označava pridruživanje globalnoj mreži tvrtki koje istražuju put kombiniranja poslovnog uspjeha s društvenim blagostanjem i rješavanjem okolišnih izazova putem moći tržišta.
B Corp tvrtke su sinonim za najviše standarde društvene i ekološke izvedbe, javne transparentnosti i pravne odgovornosti. Sada ih ima preko 7,500 u 88 zemalja diljem svijeta.
Osnovna svrha B Corp certifikacije je poticanje tvrtki na postizanje visokih standarda u društvenoj, ekološkoj i transparentnoj izvedbi. B Lab, neprofitna organizacija osnovana 2006 godine, koja je temeljna pokretačka snaga iza certifikacije, postavlja visoke kriterije kroz B Impact Assessment i neprestano potiče tvrtke na poboljšanja.
Miret d.o.o. kao pridruženi član ove ugledne skupine, prošao je kroz B Impact Assessment s iznimnim rezultatom od 89,3 boda, znatno iznad prosječnog rezultata tvrtki koje prolaze kroz procjenu.
Što znači biti B corp certificirana tvrtka?
Da bi postigla certifikaciju, tvrtka mora:
Pokazati visoku društvenu i ekološku izvedbu postizanjem rezultata B Impact Assessmenta od 80 ili više, te proći kroz B Lab verifikaciju.
Pokazati transparentnost poslovanja dopuštanjem da informacije o njihovoj izvedbi prema standardima B Lab-a budu javno dostupne na njihovom profilu B Corp na web stranici B Lab-a.
B Impact Assessment evaluaciju koja je trajala preko dvije godine, vodio je njihov Sustainability Officer, Mikael Hietala, uz doprinos cijelog tima.