Šoping platforma će nuditi bogati asortiman etabliranih, ali i novih beauty brendova koji prodaju proizvode za njegu kože, tijela i kose, dekorativnu kozmetiku, ali i različite kozmetičke ‘alate‘ i to od četkica do toaletnih torbica
Jedan od vodećih igrača u svijetu modne e-trgovine, Shopbop, odlučio je ući u industriju ljepote pridružujući se tako konkurentima u online modnoj idnsutriji, Moda Operandi i Farfetchu. Shopbop koji je u vlasništvu lidera Amazona, ulazak je najavio kreativnom kampanjom koja, pogađate, slavi individualnost, uključivost i samoizražavanje.
Kako prenosi portal Beauty Matter, šoping platforma će nuditi bogati asortiman etabliranih, ali i novih beauty brendova koji prodaju proizvode za njegu kože, tijela i kose, dekorativnu kozmetiku, ali i različite kozmetičke ‘alate‘ i to od četkica do toaletnih torbica.
Prednosti platforme
Proizvodi će, osim standardne kategorizacije (prema namjeni), biti odijeljeni u kategorije ‘black-owned‘, ‘clean‘ i favoriti industrije, a ulazak u ‘beauty‘ industriju bit će integriran u marketinške kampanje, društvene medije, aplikacije i web stranicu.
Ekipa iz Shopbopa je, baš poput svoje konkurencije, shvatila da ulazak u ovu industriju može povećati generalni promet na njihovoj web stranici. Budući da se kozmetički proizvodi kupuju učestalije od odjeće, ovo je prilika da kupce beautyija, jednom kad dođu na platformu, upoznaju i s drugom ponudom.
Osim toga, korisnicima je kupovanje odjeće, obuće, a i kozmetike na jednom mjestu praktičnije i ubrzava čitav proces. Shopbop trenutno prodaje više od 60 beauty brendova, uključujući tražene luksuzne marke poput Augustinus Bader, Dr. Barbara Sturm, Vintner‘s Daughter, Joanna Vargas i Costa Brazil. Budući da je u vlasništvu Amazona, konkurentska mu je prednost brzi dostava i povrat, ali i članstvo u programu Prime.
Također, ovo je za Amazon prilika da uđe u industriju ljepote budući da kupci imaju otpor prema kupovanju kozmetike preko njihove matične platforme i to zbog nedostatka kontrole, ali i krivotvorenih brendova.