Brendovi koji prodaju proizvode za oporavak mišića, zglobova i njegu tijela dosad su ciljali na stariju, mušku populaciju. Williams kani osvojiti mlađe kupce, posebno žene
Jedna od najboljih tenisačica svih vremena, Serena Williams nedavno je iznenadila javnost objavom da sa svojih 40 godina – ide u mirovinu. No, njen odlazak s teniskih terena tek je početak nove i to biznis karijere, jer Williams kani osvajati mečeva na tržištu proizvoda za oporavak sportaša i rekreativaca.
Samo u Americi tržište proizvoda za ublažavanje boli u mišićima i zglobovima, fizički oporavak i njegu, vrijedi milijardu dolara, a znalci tvrde da raste dvoznamenkastim stopama. Kako je Williams kazala novinarima Forbesa, njen je trener uvijek govorio da pobjeđuje onaj koji se najbolje oporavlja, pa je s tom mantrom na umu pokrenula brend Will Perform i to u partnerstvu s biznis veteranom Ericom Ryanom.
Pedesetogodišnji Ryan je posljednja dva desetljeća pokrenuo nekoliko prilično uspješnih brendova poput Methoda (eco-friendly sapuni), Olly (suplementi) i Welly (flasteri, prva pomoć) koje su preuzele veće kompanije.
Moćni trojac
Za Will Perform se zainteresirao jer smatra da se posljednjih godina značajno promijenio način na koji potrošači brinu o svom tijelu i fizičku kondiciju. Osim što su promijenili način na koji vježbaju (Soulcycle) ili se odijevaju tijekom treninga (Lululemon), traže nove stvari u segmentu njege tijela, posebno kategoriji oporavka i održavanja forme.
Dosad su, kazao je Ryan Forbesu, brendovi koji prodaju proizvode za oporavak mišića, zglobova i uklanjanje boli (npr. gelovi i kreme) ciljali na stariju, najviše mušku populaciju, a sada zamjećuju trend povećanja potražnje u segmentu mlađih potrošača, posebno žena.
Brend tenisačice Williams ciljat će upravo na tu skupinu, a kao izvršni direktor, njime će upravljati Hank Mercier kojeg je Ryan pozvao u kompaniju. Mercier je ujedno i treći suvlasnik Will Performa u koji su investitori dosad ‘ulupali‘ osam milijuna dolara. Ovo nije prvi poduzetnički potez vrhunske tenisačice.
Ona, naime, upravlja vlastitim investicijskim fondom, autorica je knjiga za djecu, lansira liniju odjeće, S by Serena i nakita, SW Jewelry, gostuje na predavanjima i surađuje sa sponzorima te je, prema Forbesu, jedna od najbogatijih američkih ‘samostvorenih‘ milijunašica s imovinom koja premašuje 260 milijuna dolara. O svom novom brendu, Will Perform, kazala je da želi stvoriti nešto novo, uzbudljivo i drugačije; brend primamljiv generaciji Z i milenijcima.