Zaštita imena TikTok Music podgrijala šuškanja da platforma planira lansirati vlastiti glazbeni streaming servis
Iako je inicijalno zamišljen kao Instagram za video sadržaj, aplikacija TikTok je postala najbrže rastuća platforma i golema prijetnja divovima poput Mete (Facebook, Instagram) ili Twittera, a, kako se čini, mogao bi zapapriti i glazbenim streaming platformama.
Naime, kako saznaje Business Insider, kompanija koja stoji iza platforme ByteDance u svibnju ove godine registrirala je zaštitni znak TikTok Music u američkom US Patent and Trademark Officeu te zatražila ekskluzivno pravo korištenja fraze za različite proizvode i usluge uključujući mobilnu aplikaciju koja će omogućiti korisnicima da 'kupuju, slušaju, dijele, preuzimanju glazbu, pjesme, albume i tekstove'.
Aplikacija Resso
Taj je potez samo dodatno podgrijao šuškanja o tome da platforma doista uskoro planira lansirati svoju inačicu Spotifyija i Apple Musica i to, kako navodi Business Insider, po uzoru na njihovu postojeću streaming aplikaciju Resso koja je trenutno dostupna korisnicima u Indiji, Brazilu i Indoneziji. Korisnici TikToka na tim tržištima mogu kliknuti na dugme Resso aplikacije ako, primjerice, žele poslušati pjesmu na koju su nabasali na nekom od TikTok videa.
Novinari Business Insidera vjeruju da bi sličnu stvar mogli napraviti i na globalnoj razini te korisnike TikToka pretvoriti u korisnike njihove nove glazbene platforme. Iako iz kompanije nisu dobili komentar je li taj scenarij moguć, obratili su se stručnjacima, mahom pravnicima koji su unisoni u stavu da kompanija veličine ByteDancea ne bi registrirala zaštitnik znak da doista ne rade na razvoju tog biznisa te da je ovo, zapravo, tipičan potez tehnološke kompanije koja golemu korisničku bazu planira iskoristiti za dodatno širenje biznisa.