Hrvatski podružnica AGB Nielsena predstavila je danas novitete za ovu godinu, ali i promjene u praćenju gledanosti zbog objave podataka popisa stanovništva Hrvatske.
Jedna od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta AGB Nielsen održala je danas prezentaciju novina i promjena u 2014. godini za poslovne korisnike.
Bilo je riječi o objavi detalja iz popisa stanovništa koja će utjecati na ciljane grupe. Primjetan je pad mlađe populacije, a rast starije, dok je također zamjetan pad udjela osoba sa osnovnom školom, a povećanje srednje i visoke stručne spreme.
Istaknuto je da je sve više domaćinstava s jednim ili dva člana, a pada broj domaćinstava s više članova. Istraživanja vrše s 810 peoplemetera koji čine reprezentativni uzorak.
- Od 2003. godine do danas porast je nacionalnih programa koje pratimo s četiri na devet, te općenito programa s četiri na 22. Tržište se promijenilo u posljednjih 10 godina, više je kanala i tehnički je složenije – rekla je Alida Žorž Miketek, direktorica hrvatske podružnice AGB Nielsena.
Također je objasnila i cijeli proces kako se skupljaju i obrađuju podaci koji krajnji korisnici mogu vidjeti u programu Arianna.
Kratku prezentaciju održao je i Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos Puls koji je pojasnio kako popis stanvoništva utječe na praćenje statističkih grupa, te je pojasnio rezultate koji su dobili Establishment surveyom koji su oni proveli na preko četiri tisuće kućanstava.
Predavanje o RIM-u održala je Noemi Varga, auditor za ES koja je pojasnila važnosttog procesa i kako nastaje. Na kraju su predstavljene dvije novosti – Data fusion s Brandpulsom, te nova verzija Rating pointa.