Tri do pet godina vrijeme je koje je dosad bilo potrebno od lansiranja nove ideje negdje u svijetu do njezine primjene u Hrvatskoj, ali skraćuje se svakim novim projektom.
U novom broju Lidera donosimo veliku temu o tome kako primijeniti svjetske modele poslovanja, a ovdje možete pročitati koji su to ključni trendovi novih poslovnih modela u sljedećih 10 godina.
LokalizacijaLokalizacija povoljnijeg i jednostavnijega globalnog poslovnog modela za neku uslugu ili proizvod. Primjer bi bio identifikacija globalnoga poslovnog modela i njegova primjena u lokalnom okružju (npr. online prodaja, dostava, spajanje kupaca s dobavljačima).
Novi modeli oglašavanjaTradicionalne medijske tvrtke trebaju promijeniti poslovni model utemeljen na oglašivačima koji usmjeravaju pretplatnike na to što trebaju kupiti u poslovni model koji bi moderirao korisnike i partnere na izgradnju povjerenje za suradnju prema potrebi.
Bolji angažman korisnikaU tvrtkama koje pružaju profesionalne usluge novi poslovni model podrazumijeva konverziju pasivnih korisnika u aktivne sudionike osmišljavanja usluga. Tako će tradicionalni razvoj usluga postati nepotreban i zamijenit će ga aktivna komunikacija i bolji odnos s korisnicima.
Ovdje možete naći kojih su to pet koraka kako pronaći poslovni model.
Izvor: Vedran Antoljak, Sense Consulting