Market Research Colloquium jedinstven je četverodnevni program Instituta za inovacije osmišljen kako bi pružio znanja za kvalitetno upravljanje podacima.
Namijenjen je menadžerima, konzultantima, doktorandima i ostalim pojedincima koji se u radu značajno oslanjaju na obradu podataka i upravljanje informacijama u donošenju odluka. Program se održava u Zagrebu od 24. do 27. rujna 2014.
Predavač na programu je vodeći svjetski autoritet iz područja analize podataka: prof. Joe F. Hair (Kennesaw State University), autor knjige Multivariate Data Analysis, bestsellera koji predstavlja osnovnu referencu u istraživanjima (citirane više od 25.000 puta).
Fokus će biti na Structural Equation Modelling-u, metodi koja omogućava istovremeno modeliranje više direktnih, moderatorskih i medijatorskih utjecaja. Program je organiziran kao niz predavanja i radionica uz korištenje softverskih alata AMOS i PLS- SEM.
Svi zainteresirani pretplatnici Lidera koji u svom radu intenzivno koriste podatke te sudjeluju u analizama i donošenju poslovnih odluka na temelju istih, bilo da se radi o fizičkim ili pravnim osobama, mogu se prijaviti do 26. lipnja za stipendiju. Pri prijavi, potrebno je poslati životopis, motivacijsko pismo te podatke o pretplati na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Više informacija o programu možete pronaći na www.marketresearchcolloquium.com