Znanja
StoryEditor

Preferencije potrošača i marketinška strategija – novi izvori vrijednosti

20. Veljača 2013.
Piše:
lider.media

Nakon uspješnog predavanja prof. Williama Barnetta sa Stanforda na temu liderstva i korporativnih strategija, Advanced Program in Business se nastavlja predavanjem vodećeg svjetskog autoriteta za marketinške strategije koje nastaju ko-kreacijom s potrošačima.

U intenzivnom programu predavat će prof. Gregory Carpenter s Kellogg Business School (Northwestern University) – jedne od najpoznatijih škola za marketing u svijetu. Predavanje prof. Carpentera održat će se na Institutu za inovacije 05. i 06.03.2013. godine u Zagrebu.

Prof. Gregory Carpenter, kroz predavanje ‘Preferencije potrošača i marketinška strategija – novi izvori vrijednosti za potrošača i rasta poduzeća‘, pružiti će uvid u iracionalnost potrošača te implikacije takve iracionalnosti za pokušaje poduzeća da donesu racionalne strategije poslovanja. Analizirat će se utjecaj implementacije iracionalnosti u poslovanje na otvaranje novih strateških opcija poduzećima – opcija koje omogućavaju generiranje iznadprosječnog rasta.

Stručnjak za marketinšku strategiju, prof. Gregory Carpenter renomirani je profesor iz SAD-a, direktor Center for Market Leadership, profesor na brojnim poznatim sveučilištima kao što su Yale, Columbia i UCLA. Autor je velikog broja izuzetno utjecajnih znanstvenih i stručnih članaka, koji su objavljeni u Harvard Business Review-u, London Financial Times-u, i dr. Harvard Business Review je njegov članak istaknuo kao ‘Best of HBR‘, a Business Week je proglasio prof. Carpentera jednim od istaknutijih profesora poslovnih škola, što potvrđuje činjenica da je akademski povjerenik Marketing Science Instituta i konzultant uspješnih kompanija poput Coca-Cola, General Electric, Harley-Davidson, Microsoft, Motorola, Procter & Gamble, Unilever i Visa i mnogih drugih. 

Za više informacija o Advanced Program in Business predavanju prof. Carpentera možete pronaći na www.apb.hr i prijaviti se ovdje.

23. studeni 2024 03:52