Market Research Colloquium jedinstven je četverodnevni program Instituta za inovacije. Namijenjen menadžerima, konzultantima, sveučilišnim profesorima i ostalim pojedincima koji se u radu značajno oslanjaju na obradu podataka i upravljanje informacija u donošenju odluka. Program vodi prof. Joe Hair, autor bestselera ‘Multivariate Data Analysis‘, citiranog više od 25,000 puta, a gostovat će i predavači iz regije.
Fokus četverodnevne radionice jest na osnovama Structural Equation Modelinga (SEM) obuhvaćajući i Covariance-based SEM i Partial Least Squares Structural Equation Modeling analize. Program se održava od 30. rujna do 03. listopada u Zagrebu, Masarykova 28.
Svi zainteresirani pretplatnici Lidera koji u svom radu intenzivno koriste podatke te sudjeluju u analizama i donošenju poslovnih odluka na temelju istih, bilo da se radi o fizičkim ili pravnim osobama, mogu se prijaviti do 20. rujna na stipendiju i poslati svoj životopis i podatke o pretplati na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Ime stipendista programa biti će objavljeno 27. rujna na Liderovom web portalu.
Više informacija o programu možete pronaći na www.marketresearchcolloquium.com