Mogli bismo to nazvati ‘osvetom šmokljana‘. Cheryl Conner, koja za Forbes piše o komunikaciji, poslu i međusobnoj isprepletenosti tih dvaju sektora, tvrdi da nakon desetljeća ignoriranja u eri agresivnog marketinga i jednostrane komunikacije, introverti postaju sve uspješniji ‘igrači‘ u digitalnoj eri.
Današnji pojam uspješnog marketinga podrazumijeva pažljivost, obazrivost i uključenost u razgovor. Ideje drugih treba saslušati. Zanimljiv sadržaj iz različitih izvora treba podijeliti. Najbolji komunikatori danas shvaćaju kako više nije nužno biti u centru pažnje.
Ovo su samo neki od razloga zašto su introverti na dobrom putu da prevladaju:
Kreiraju fantastičan sadržaj
Sadržaj je valuta današnjeg online poslovanja, a introverti su oni kojima polazi za rukom kreirati izvanredan sadržaj. Ekstroverti na internet gledaju kao na jednosmjerni megafon, dok introverti promatraju, osluškuju i obrađuju informacije na način koji ih čini izvrsnim pripovjedačima. Sposobni su ‘zarobiti‘ publiku shvaćanjem i pažljivošću. Ekstroverti su možda stručnjaci u zadobivanju pažnje, ali introverti su oni koji su sposobni tu pažnju dugoročno zadržati, što je ključno.
Introverti su izravni
U eri zatrpanosti informacijama i sadržajem putem ekrana različitih uređaja i dimenzija, korisnici jako brzo gube koncentraciju. Introverti raspolažu s dovoljno discipline da budu izravni. To je vještina koja je ekstrovertima strana.
Introverti izgrađuju snažne veze
Kada introverti objave određen sadržaj, voljni su dalje raspravljati o tome odgovarajući na pitanja drugih. Ekstroverti, pak, bace određeni sadržaj na internet i sve daljnje korake, kao što su komentari ili odgovori na pitanja, ignoriraju ili odgovaraju samo na ona pitanja koja su pozitivno nastrojena prema sadržaju. Introverti su spremniji sagledati različita stajališta, što je ključno za održavanje veza i u životu i u online životu.
Introverti će podijeliti pozornicu
Svi znamo barem jednu osobu koja mora biti u centru pozornosti. Koja svaku svoju rečenicu pretvara u javni nastup s ciljem samo promocije. Introverti su, međutim, u stanju prepoznati dobre ideje i njihov je uspjeh rezultat suradnje i brojnih kombiniranih razmišljanja. Shvaćaju moć koja proizlazi iz volje za dijeljenjem.
Introverti će podijeliti vaš sadržaj
Koliko je eksperata u sferi društvenih medija nevoljko podijeliti bilo kakvu referencu osim vlastite? Možda to za njih funkcionira, ali zamislite samo koliko su uspješniji oni koji žele dijeliti sadržaj drugih (naravno, bez da si pripisuju zasluge za taj sadržaj). Tako šire krug korisnika i publike.
Introverti su autentični i transparentni
Internet nam olakšava prilikom utvrđivanja činjenice laže li netko ili ne. Etos istinitog oglašavanja, koji polako ruši najjače oglašivače prošlog stoljeća, prava je blagodat i put prema obazrivijem marketinškom stilu.