U anketi Liderovog posebnog izdanja 1000 najvećih sudjelovali su predsjednici uprava nekih od najvećih hrvatskih kompanija koji su odgovorili na pitanja: kakvi su ključni poslovni planovi i ciljevi za ovu godinu, kako vide razvoj tvrtke u 2020., jesu li optimisti i pripremaju li sigurnosne mehanizme u slučaju nove recesije, te gdje vidite tvrtku u 4. industrijskoj revoluciji i kako provode digitalnu transformaciju.
Danas razgovaramo s Mirkom Mrakužićem, direktorom tvrtke dm-drogerie markt.
-Nama u dm-u važno je da kupcima pružamo proizvode visoke kvalitete uz pristupačne cijene i kompetentnu uslugu. Pritom neprestano osluškujemo njihove potrebe kako bismo prilagodili ponudu, a kupcima omogućili jedinstveno iskustvo kupovine radi kojega će se uvijek rado vraćati u dm prodavaonice. Ulaganje u vlastite robne marke kontinuiran je proces kojemu ćemo se posvetiti i narednih godina, a u Hrvatskoj nam je ta kategorija iznimno važna jer hrvatski kupci pokazuju jak afinitet prema našim markama. To nam potvrđuju i istraživanja koja provodimo svake godine kao i prodajni podaci prema kojima je u protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu dm-a bio viši od 30 posto – kaže Mirko Mrakužić, direktor Uprave dm-a govoreći o poslovnim planovima za ovu i iduću godinu.
Prošle je godine kupcima predstavio nove dm marke: Lvly ili réell’e, a ove godine tu ponudu proširili su robnom markom proizvoda za njegu muškaraca Seinz.
Također dm ima ekskluzivne suradnju s poznatim osobama.
Primjer je Izabel Kovačić s kojom su dm i partnerska tvrtka Olival razvili liniju proizvoda za njegu Bella by Izabel Kovačić i Dejan Lovren čiji je parfem Vetiver Rock također dostupan u dm prodavaonicama.
- Planiramo uložiti ukupno 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana. Organski rast, ulaganje u djelatnike i zajednicu te unapređenje usluga i asortimana naš su glavni fokus u narednim godinama. Uvođenje platforme SAP 4 HANA za unaprijeđeno vođenje i analitiku poslovanja samo je jedan od primjera prilagodbe ukupnog poslovanja dm-a aktualnim trendovima. Za kupce smo razvili dm active beauty aplikaciju koja im omogućuje intuitivnije i brže korištenje pogodnosti u sklopu programa lojalnosti. Učinkovita uključenost djelatnika prodavaonica u svakodnevne radne procese dodatno je osigurana zahvaljujući personaliziranim pametnim telefonima koji im stoje na raspolaganju. Osim usklađivanja poslovnih procesa u skladu s tehnološkim razvojem i edukacije djelatnika koje kontinuirano osposobljavamo za rad s novim tehnologijama, osobitu pažnju pridajemo i komunikaciji s kupcima. U tome nam značajno pomažu društvene mreže putem kojih na neposredan način informiramo kupce o novostima u dm-u i u što kraćem roku nastojimo personaliziranim pristupom odgovoriti na sve upite kupaca – kaže Mrakužić.
Pritom ističe da je ostvarivanje dobrih odnosa i suradnje s utjecajnim i relevantnim korisnicima društvenih mreža koji proizvode autentičan sadržaj sukladan dm-ovim vrijednostima, nastojimo svojim kupcima na zabavan i neposredan način približiti filozofiju dm-ovih proizvoda. Vjerujemo da će ovakav pristup doprinijeti našim poslovnim rezultatima te da ćemo zadržati poziciju lidera na tržištu drogerijskih proizvoda koju držimo od dolaska na hrvatsko tržište.
Sutra: Dražen Čović, predsjednik Uprave Financijske agencije (FINA)