Službeno su zatvorene prijave na ovogodišnje izdanje natjecanja Effie, u sklopu kojega će se dodijeliti prestižna nagrada za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje. Natjecanje je dio festivala Dani komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u Rovinju, a ove će godine za nagradu za iznimne i učinkovite marketinške kampanje konkurirati sveukupno 51 projekt, što je porast od preko 40% u usporedbi s prošlom godinom.
>>>Na Dane komunikacija dolazi suosnivač Pirate Baya Peter Sunde
Na temelju slogana ‘Ideje koje djeluju‘, nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama na temelju kriterija učinkovitosti, odnosno na temelju uspješnog povrata sredstava uloženih u marketinške kampanje. Ove godine prijavljen je 51 projekt, s najvećim brojem prijava iz industrije financijskih i osiguravajućih usluga. Između prijavljenih projekata, 20 stručnjaka industrije i članova žirija odabrat će dobitnike zlatnih, srebrnih i brončanih nagrada Effie u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.
>>> Bogat popratni i zabavni program na Danima komunikacija
- Povećanje broja prijava u usporedbi s prošlom godinom potvrda je da su učinkovitost i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi sve važniji aspekti razrade i realizacije marketinških kampanja na hrvatskom tržištu i za agencije i za oglašivače. Naravno, povećanje broja prijava vidimo i kao potvrdu da je nagrada prepoznata kao važno priznanje struke. S obzirom na visoku razinu strateškog promišljanja i pažljivog raspolaganja ulaganjima u prijavljenim projektima, odluka o pobjednicima bit će uzbudljiv izazov za cijeli žiri, rekao je Darko Ivančević, predsjednik žirija natjecanja Effie i globalni potpredsjednik brenda Staropramen unutar grupacije MolsonCoors.