Ovogodišnje izdanje prestižnog marketinškog festivala Dani komunikacija završilo je dodjelom nagrada za najučinkovitije projekte u protekloj godini, Effie Awards Croatia. Na glavnoj rovinjskoj pozornici podijeljene su tako nagrade agencijama i oglašivačima za izvrsno tržišno komuniciranje prema kriterijima kreativnosti, strategije i ostvarenih tržišnih rezultata.
Najbolji među njima, dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2023., je projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS, Jadran Galenski Laboratorija i agencije Utorak u suradnji s agencijom PHD Media.
Srebrnu nagradu osvojio je projekt GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy, Ascanius Media, Drap i Rational International u kategoriji Pića, kao i projekt Uplift klijenta Mastercard Europe, podružnica Zagreb s primarnom agencijom Val grupa komunikacije uz suradnike Algebru, RTL Hrvatska, Dentsu Croatia i Ekonomski institut Zagreb u kategoriji Korporativna reputacija i odnosi s javnošću.
Nagrade Ideja X i Balcannes
Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Ledo Plus i agenciji Šanavala te strateškom partneru Go2Digital za projekt Vrijedi ponoviti u kategoriji Hrana; kao i Jamnici plus i agencijama PINK MOON, STUDIO NEXUS i Producenti za projekt Vrijeme je za godišnji u kategoriji Pića; klijentu Raiffeisen bank (Hrvatska) i agencijama McCann Zagreb, Degordian i Publicis za projekt RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge te Boltonu Croatia i agenciji EssenceMediacom za projekt Priča o mirisu kojeg se sjećate. I sjećate.
U kategoriji Dugoročna učinkovitost. Osim prestižne nagrade Effie, oglašivači i agencije kući su se vratili i s priznanjima s natjecanja IdejaX, MIXX i Balcannes. Na natjecanju IdejaX za najkreativnija marketinška ostvarenja, najboljom je agencijom proglašen ImagoOgilvy dok je Kraš najbolji oglašivač. Regionalni žiri na natjecanju Balcannes na kojem su se natjecali projekti iz zemalja bivše države, Grand Prix je dodijelio agenciji Pioniri Communications i Metalac za projekt Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano. Titulu najbolje agencije osvojila je Bruketa&Žinić&Grey, dok su najbolji oglašivači Radgonske gorice i The Fun&Fit Company. Specijalna nagrada Editor‘s Pick Award otišla je u ruke Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched By Light klijenta Radgonske gorice.