Od 1. travnja do danas AutoZubak je prodao prvih stotinu vozila online kanalom prodaje.
- Očekujemo nastavak rasta prodaje jer na dan stranicu Neostar.hr posjeti do deset tisuća jedinstvenih korisnika. Nemamo tako veliku fizičku trgovinu koja ima toliko posjeta u više godina – kaže Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave AutoZubaka.
>>>Delloitte: Rimac 101. na listi 500 najbrže rastućih tech tvrtki, stopa rasta 1059 posto
Riječ je o prodaji svih vrsta vozila, u prosjeku starih 3,8 godina, na web-stranici Neostar.hr.
Kupci su fizičke osobe, njihova prosječna dob je 38 godina i iz Hrvatske su. U AutoZubaku i dalje rade na digitalnoj transformaciji poslovanja, a cilj je, kaže Trbović, napraviti jedinstvenu platformu ‘ peer-to-peer‘, koja će u budućnosti spajati one koji prodaju vozila i one koji kupuju te one koji servisiraju i one koji trebaju servis što znači da će AutoZubak biti samo jedan od sudionika na platformi pod ravnopravnim uvjetima kao i svi ostali.