Hrvatske tvrtke i pojedinci su vrlo brzo prihvatili niske cijene, pouzdanost i kvalitetu usluge koje nudi Eurosender, jedan od vodećih europskih rezervacijskih sustava za dostave
Nedugo nakon njezinog predstavljanja hrvatskom tržištu, tvrtka Eurosender, jedan od vodećih europskih rezervacijskih sustava za dostavne usluge, koju su prije samo dvije godine osnovala trojica mladih poduzetnika kao startup, bilježi odlične rezultate. Ovaj online rezervacijski sustav, specijaliziran za dostavu različitih vrsta pošiljaka u 27 zemlje Europske unije, kao što su prtljaga, palete, paketi, manje pošiljke, sportska oprema i dr., nudi cijene dostave čak 70% manje od standardnih dostavnih tarifa. Zato nije ni čudo što je njihova usluga u Hrvatskoj jako dobro prihvaćena.
O tome koliko je hrvatskom tržištu bila potrebna ovakva web platforma koja svakom kupcu dodjeljuje dostavnu kompaniju ovisno o njegovim potrebama i omjeru cijena, govori i činjenica da je broj registriranih tvrtki u prvom tromjesečju 2016. godine porastao za 40%, u odnosu na četvrto tromjesečje 2015. godine. Kod registriranih tvrtki, najčešće rute su Hrvatska-Njemačka, Hrvatska-Belgija, Hrvatska-Slovenija i Hrvatska-Austrija, a značajan je i porast narudžbi u tuzemstvu od 45% u prvom tromjesečju 2016., naspram četvrtog tromjesečja 2015. U istom razdoblju je, kod narudžbi fizičkih osoba, najčešća ruta Hrvatska - Irska s povećanjem od 35%.
U domaćem prometu, većina pošiljki tvrtki ima polazište iz Zagreba i većih gradova poput Zadra, Splita i Karlovca, dok fizičke osobe najčešće šalju iz Zagreba prema drugim regijama Hrvatske.Trenutačno 40% narudžbi u Hrvatskoj dolazi od tvrtki tj. pravnih osoba i 60% od pojedinaca, a iz tvrtke Eurosender predviđaju da će taj omjer ubrzo biti obrnut.