U Hrvatskoj je u prvih 9 mjeseci ove godine osnovano 9.526 poduzeća, dok je ugašeno njih 4.537, pokazuje analiza tvrtke za poslovne informacije Bisnode.
Kako je protekle godine u prva tri kvartala na svako ugašeno poduzeće osnovano jedno novo, dok su se u istom razdoblju 2015. na svako ugašeno poduzeće u prosjeku osnivala dva nova, nameće se pretpostavka da je baš sada pravo vrijeme za osnivanje tvrtke. No, je li zaista tako?
U ovotjednom Fight clubu pitamo vas kako ocjenjujte aktualnu poduzetničku klimu, te da li smatrate da je ovo predizborno vrijeme pogodno za otvaranje tvrtke.
Profesor na ekonomskom fakultetu Ivan Lovrinović smatra, bez obzira na Bisnodeovu analizu, sada definitivno nije pravi trenutak. – Mladi ljudi se boje krenuti započeti nove poslove. Čak i oni koji imaju ideju. Skidam kapu svatkme tko je sada spreman na taj rizik- tvrdi Lovrinović.
Direktor marketinga Bisnodeova marketinga Višeslav Majić premda oprezan, smatra kako je uvijek pravo vrijeme za osnivanje tvrtke, a rezultati aktualnog istraživanja govore u prilog tome.
Slažete li se s Lovrinovićem ili ste pak optimistični poput Majetića? Vaše glasove kao i komentare očekujemo u Fight clubu, a svoj glas možete dati OVDJE.