U četvrtak je u kavani Johann Franck predstavljena nova Franckova linija čajeva u rinfuzi koja nosi ime Priroda bira, a koja u ponudi ima pet okusa – kamilica, šipak, sljez, kopriva i matičnjak. Ovim novitetom Franck je ušao u segment čajeva u rinfuzi.
Tena Turčinović, brand manager za kategoriju čajeva, na predstavljanju je objasnila kako su ovom linijom htjeli biti u skladu s trendovima koji potiču potrošače da teže ka novim i jedinstvenim iskustvima, te žele biti više informirani o samom proizvodu.
- Dok smo razvijali našu liniju najbitnije nam je bilo da se fokusiramo na samu sirovinu, te da se radi o iznimno kvalitetnoj sirovini i sastavu samog proizvoda. Osim same sirovine htjeli smo informirati potrošače malo više o okusima koje nudimo, rekla je Turčinović.
Također rekla je i da Franck kontinuirano ulaže u svoj asortiman i praćenje nadolazećih trendova, stoga su uložili 20 milijuna kuna u rekonstrukciju pogona čaja koji je danas najmoderniji u ovom dijelu Europe na što su iznimno ponosni.
Ivana Prstec, tehnolog razvoja za kategoriju čajeva u Francku, kazala je da su pretpostavke za pokretanje razvoja cijele koncepcije bili istraživanje tržišta kako bi se najbolje vidjelo što potrošač želi, a bilje koje je odabrano za okuse nove linije se nametnulo samo po sebi jer je karakteristično za naše podneblje.
>>>Franck bi dioničarima isplatio dividendu od 10 kuna po dionici
Kroz cijelo vrijeme svog postojanja, Franck je fokusiran na praćenje trendova u svijetu i inovacije, a ove godine postao je punopravni član europskog udruženja proizvođača čajeva Tea and Herbal Infusions Europe (THIE) čiji je jedini predstavnik iz regije.
Uz angažman na uspostavi jedinstvene europske politike vezano uz čajeve, THIE djeluje i u području osiguravanja kvalitete i sigurnosti hrane, edukaciji i nutricionizmu kao i uspostavljanju što bolje suradnje sa zemljama uzgajivačima čaja.
Svojim dosadašnjim djelovanjem potvrdili su usmjerenost na vrhunsku kvalitetu sirovine i inovacije sukladno globalnim trendovima kao i doprinos razvoju cjelokupnog tržišta čaja u Hrvatskoj i regiji, rečeno je na predstavljanju.