Rebrendiranje je jedan od ključnih strateških projekata za bankarsku grupaciju Hypo Group Alpe Adriju u 2016 godini. Novi brend predstavljat će posljednji dan prošlosti i prvi dan budućnosti u izgradnji nove, moderne i praktične banke. Zbog toga je novi brend sastavni dio poslovne strategije novog vlasnika i nove Uprave Hypo Grupe, o čemu smo razgovarali s Razvanom Munteanuom, članom Uprave Hypo Group Alpe Adria.
• Zašto ste se odlučili za rebrendiranje?
– Novi brend postat će sinonimom za jednostavniju i moderniju banku koja klijentima osigurava kvalitetne financijske usluge koje korespondiraju s njihovim potrebama. Rebrendiranju nismo pristupili samo kao promjeni forme, već kao sustavnom poboljšanju sadržaja. I zato će u prvoj fazi brend odražavati interno usuglašavanje o strateškim planovima kako bismo postali relevantniji, transparentniji i jednostavniji – drugim riječima da pružamo sve ono što je klijentima bitno. Pritom smo svjesni da će potrajati dok se ne osjeti puni učinak novog brenda – jer povjerenje se ne dobiva, ono se stječe. Uvjeren sam da će naši klijenti brzo uvidjeti kako se mijenjamo nabolje.
• Na koji će se način uvesti rebrendiranje Hypo Grupe?
– Prioritet je provesti promjenu na internom planu. Naš novi, svježi pristup poslu i usmjerenost na pojednostavnjenje života naših klijenata pružanjem praktičnih i relevantnih financijskih proizvoda i usluga bit će srž našeg brenda. Upravo zato ga gradimo na temeljima koji nas vode i u poslu, a to su jednostavnost, transparentnost i bitnost za klijente. Završili smo prvu, preliminarnu fazu, analizirali povratne informacije o tome kako nas zaposlenici, klijenti i javnost vide, što misle da treba poboljšati te koje su naše jake strane.
• Na što ćete se fokusirati tijekom toga procesa?
– Gradimo novu banku, a novi je brend temeljni dio toga. Pritom nećemo samo promijeniti ime i logotip jer mi rebrendiranje vidimo kao snažan signal svih naših napora da promijenimo banku fokusirajući se na relevantne financijske proizvode koje klijentima želimo isporučiti na prije svega kvalitetan i praktičan način. Općenito vjerujem da su najbolje stvari one najjednostavnije i one koje su klijentima razumljive. Ipak, potreban je pozamašan trud i znanje kako bi se kompleksnost financijskih usluga predstavila jednostavno. Bankarskoj industriji to je pobjeglo iz fokusa. Iako još nismo na toj razini, uvjeren sam da ćemo svojim klijentima osigurati upravo to i da ćemo svoj ugled, koji nastaje kada se trudite teške stvari raditi kvalitetno, izgraditi na praktičnosti, izravnosti i jednostavnosti koje će postati sinonimom za naš brend. Praktičnost za klijente znači da im osiguravamo jednostavniji izbor, proizvod koji trebaju i relevantnu uslugu o kojoj će govoriti prijateljima. Samo ćemo tako moći stvoriti povjerenje i biti kvalitetan partner našim klijentima. I upravo je to u našem fokusu.
• Kada će taj proces završiti i kada ćete ga predstaviti javnosti?
– S obzirom na interne promjene koje provodimo, rebrendiranje je zapravo već počelo, jer novi brend kao i osobnost nastaje iznutra. Tijekom godine promijenit ćemo se i na van, a novi brend predstavljat će novi put kojim smo krenuli. Ipak, trebamo učiniti još dosta toga prije nego što novi brend predstavimo javnosti, a kad to učinimo, s ponosom ćemo naše klijente povesti na novo bankarsko putovanje.
• Tko vodi cijeli projekt?
– Odgovornost za vođenje rebrendiranja na dnevnoj bazi snosim ja, međutim, ovo je timski projekt koji je vezan uza sve dijelove našeg poslovanja. Iz tog razloga je rebrendiranje i u vrhu prioriteta predsjednika i svih članova Uprave Grupe. Istodobno, upravljački odbor i operativni timovi sastoje se od članova višeg menadžmenta iz svih ključnih segmenata banke te svaki upravlja svojim dijelom projekta, što rezultira time da funkcioniramo kao učinkovit forum za donošene odluka. Također, na izgradnji strategije brenda te vizualnog identiteta na kreativnom planu surađujemo i s dvije nagrađivane kreativne agencije s međunarodnim iskustvom.