Tijekom ožujka u Hrvatskoj je prodano 3.466 novih osobnih automobila, što je za 13,1 posto ili 402 vozila više nego u ožujku prošle godine, pokazuju u utorak objavljeni podaci agencije Promocija Plus, koji se oslanjaju na evidenciju MUP-a o novim registracijama
Podaci za prva tri mjeseca ove godine pokazuju da su u Hrvatskoj prodana ukupno 8.104 nova osobna vozila, što prema istom razdoblju prošle godine predstavlja rast od 10,6 posto, odnosno za 775 vozila.
Najprodavanija marka vozila u prva tri mjeseca ove godine bio je Volkswagen s 1.253 prodana automobila, što je u ukupnoj prodaji udio od 15,4 posto. Slijedi Škoda s 819 prodanih vozila, odnosno udjelom od 10,1 posto, a potom Opel sa 755 prodanih automobila, odnosno udjelom od 9,3 posto na hrvatskom tržištu novih osobnih vozila.
Promatrano prema modelu, prvo mjesto drži Volkswagenov Golf s prodanih 477 automobila, čime u ukupnoj prodaji Golf ima udio od 5,9 posto. Slijede Dacia Sandero s prodanih 458 vozila i tržišnim udjelom od 5,6 posto, Opel Corsa je prodano 399, čime u ukupnoj prodaji imaju udio od 4,9 posto.
Podaci pokazuju i da je 35,8 posto vozila prodanih tijekom prva tri mjeseca ove godine prodano u gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji (2.903 automobila). Po prodaji, odnosno broju registracija slijede Primorsko-goranska (774 vozila ili 9,55 posto) te Splitsko-dalmatinska županija (674 vozila ili 8,3 posto).