U subotu 23. kolovoza, u večernjim je satima na željezničkom pružnom prijlazu u Špišić Bukovici (na cesti Pitomača – Virovitica), pružni prijelaz, nakon prolaska vlaka, bio 40 minuta zatvoren.
Zašto se u eri sveprisutne digitalizacije ovakve stvari još uvijek događaju, zašto se obična željeznička rampa toliko dugo mora čekati, funkcioniraju li slično i ostali željeznički prijelazi u Hrvata?
Željezničko-cestovni prijelaz u kolodvoru Špišić Bukovica do sada je bio zaštićen branikom kojim se upravljalo mehanički, odnosno, njime je upravljao dežurni prometnik vlakova pomoću uređaja koji se nalazi ispred prometnog ureda, pojašnjava Željka Mirčić iz Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture, dodajući kako je uslijed mehaničkog kvara na žicovodu, branik bio spušten sve do vremena otklonjenja kvara.
Ujedno Vas možemo informirati da je, u međuvremenu, na spomenutom željezničko-cestovnom prijelazu u kolodvoru Špišić Bukovica pušeno u rad novo osiguranje prijelaza sa svjetlosno-zvučnom signalizacijom i polubranicima, tako da se ovakav rijedak kvar više ne može više dogoditi, kažu iz HŽ-a.