Ericsson ConsumerLab je identificirao neke od najvažnijih trendova za potrošače u 2016. godini i nadalje.
Sa sve bržim usvajanjem tehnologije, rani usvojitelji paradoksalno postaju manje važni jer ima manje vremena za njihov utjecaj na druge. Umjesto toga, ulazimo u eru u koju su svi uključeni uz utjecaje na društvo poput inteligencije gomile i ekonomije dijeljenja, trendove u kojima sudjeluje već 80 posto korisnika. Trendovi uključuju i senzore u našim tijelima, printanje hrane, a pametni telefoni postat će dio prošlosti.
Uvidi stečeni u izvještaju "10 top potrošačkih trendova u 2016. godini" rezultat su globalnog istraživačkog programa Ericsson ConsumerLaba i pokrivaju niz mišljenja korisnika. Najzastupljeniji trend predstavlja 1,1 milijardu ljudi u 24 zemlje, a najmanje zastupljen predstavlja 46 milijuna korisnika pametnih telefona u 10 najvećih gradova.
Više o ovome možete pročitati OVDJE.