U Parizu je od 3. do 6. lipnja održan prvi europski festival turističke promocije, Tourism&Strategy u okviru kojeg su dodijeljene i nagrade za najbolje projekte turističke promocije u Europi.
Hrvatska mobilna aplikacija za turiste «Zagreb Be There» osvojila je nagradu kao najbolja u kategoriji digitalnih medija, u konkurenciji od 30 gradova iz 20 europskih zemalja. Riječ je o projektu Turističke zajednice grada Zagreba nastalom u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog koja turistima omogućuje razgledavanje grada pomoću pametnih telefona, uz nagrade. Osim klasičnih turističkih lokacija, posebnost ove aplikacije su posebno osmišljene rute koje turistima otkrivaju manje razvikana, a jednako zanimljiva mjesta u gradu.
Aplikacija je ranije ove godine osvojila i nagradu MIXX na Danima komunikacija kao najbolja hrvatska mobilna aplikacija. Nagrade struke, kao i dobre reakcije korisnika, posjetitelja Zagreba koji ju sve više koriste, rezultirat će ovog ljeta i nekim novim zanimljivim rutama u aplikaciji, najavljuju iz Turističke zajednice grada Zagreba.