Kad je BMW preuzeo Mini, imao je samo jedan model u svojem programu. U međuvremenu se njegova paleta znatno proširila, a kad je 2010. predstavljen Countryman, bila je to prava mala revolucija jer je riječ o prvome SUV Miniju. U veljači 2017. na tržište dolazi obnovljeni Countryman, koji nije samo uljepšani postojeći model nego posve novo vozilo. Za početak koristi se novom platformom koju inače ima BMW-ova serija 2. To znači da je čak 20 centimetara duži te tri centimetra širi. Prtljažnik je narastao za čak 100 litara u odnosu na prethodnika, a kao dodatna oprema može se naručiti elektroničko otvaranje i zatvaranje vrata prtljažnika, i to na pokret noge. Već viđeno na velikim luksuznijim modelima, ali novost je za Mini.
Dizajnerska novost Dizajnerska je novost stražnji dio krova koji se jasno odvaja od ostatka vozila. U unutrašnjosti vozila i dalje dominira veliki okrugli info centar koji bi trebao nastaviti dizajnersku tradiciju, međutim, dok su nekoć ondje bili smješteni instrumenti, sada je riječ o kamufliranom ekranu. Novi Countryman sačuvao je mnogo prekidača i kao cjelina djeluje mladenački. Nema sumnje da novi Mini, prema svemu viđenome, pripada premium segmentu. S tehničke strane apsolutna je novost uvođenje hibridne izvedbe koja kombinira trocilindrični benzinski motor snage 136 konja s električnim od 88 konja. Zajedno imaju snagu od 224 konja koja se prenosi na sva četiri kotača. U električnom modu automobil ima doseg od 40 kilometara, što je dovoljno za svakodnevne potrebe gradske vožnje.
Dva benzinca i dva dizelaša Osim navedene top-izvedbe Mini Countryman dolazi s dva benzinska i dva dizelska motora. Benzinski trocilindrični agregat razvija 136 konja, a jači i veći četverocilindrični čak 192 konja. Kod dizelskih izvedbi Mini je izbacio Peugeotov dizelaš 1,6 i sada se koristi isključivo BMW-ovim agregatima od 150 i 190 konja. Benzinski motori mogu se isporučiti s manualnim šesterostupanjskim mjenjačem ili automatskim sa šest stupnjeva u slabijoj izvedbi odnosno osam stupnjeva u jačoj. Slabiji dizelaš također nudi jednak odabir, a jači dolazi samo s automatskim mjenjačem. Pogon može biti na prednje ili na sve kotače. Cijene novog Countrymana još nisu poznate.