Aktualno
StoryEditor

BMW3: Nova ‘trojka‘ po uzoru na veću ‘peticu‘

14. Listopad 2018.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=czABrZrpkOU[/embed]

Teško je danas u autoindustriji izmisliti nešto sasvim novo te preuzeti poslovni rizik i otići u nepoznatom smjeru. Upravo tako razmišlja i BMW, koji igra na sigurnu kartu kada su u pitanju novosti. Posljednja u nizu je nova serija 3. Riječ je o potpuno novom modelu, a ne redizajnu, međutim, na prvu postoji onaj osjećaj ‘deja vu‘. Naravno da nije ništa slučajno, već se dizajnerski nova serija 3 oslanja na veću seriju 5, koja pak vuče korijene iz stare serije 5 itd. BMW je nekoć kada je na čelu dizajnerskog tima bio Chris Bangle itekako riskirao, ali njega više odavno nema i nestala je ta nit nepredvidljivosti koju je on donosio s novim modelima, sviđali se oni publici u konačnici ili ne. Tako već sada možemo sa sigurnošću zaključiti da će novu ‘trojku‘ ‘lajkati‘ velika većina potencijalnih kupaca, ali ih možda neće očarati.

>>>DS7 Crossback: Citroënov premium model s hibridnim pogonom

I dalje udoban i siguran

Riječ je o potpuno novome modelu, a ne redizajnu, no već na prvi pogled čini vam se da ste nešto slično vidjeli. Nakon odlaska Chrisa Banglea s čela dizajnerskog tima BMW više ne riskira

Slično je u unutarnjem prostoru, koji je kvalitetan, ergonomičan i posložen, ali također je već poznat i neki će dodati priznat. Svakako treba naglasiti važan detalj da je novi BMW serije 3 danas veći automobil nego je to bila serija 5 (E39) iz kraja devedesetih. Naravno da će BMW s novom serijom 3 ponuditi čitavu plejadu opreme kako sigurnosne, tako i one koja čini putovanja udobnijima i danas na tom polju vlada puna demokracija, odnosno sve što se može naći u najvećem BMW-ovom modelu može se naći i u novoj seriji 3. Osim toga, poznato je da njemački trolist (BMW, Mercedes, Audi) voli kupcima nuditi tzv. individualizaciju vozila ili, u prijevodu, popriličnu listi opcija.

>>>Seat Tarraco: ‘Španjolac’ s njemačkom putovnicom

S motorima nema iznenađenja

Što se motora tiče, nekih većih iznenađenja nema ni na tom polju. Na početku u ponudi će biti samo jedan šestocilindrični agregat i to će biti dizel. Riječ je o modelu 330d, koji razvija najveću snagu od čak 265 konja. Manji dizelski četverocilindrični motori nose oznaku 318d i 320d te razvijaju 150 i 190 konja. Verzija 320d je jedina koja na početku može dobiti i pogon na sva četiri kotača (x drive). Benzinske verzije nose oznaku 320i i 330i, a riječ je o motoru s četiri cilindra koji razvija 184 konja u slabijoj izvedbi te 258 u jačoj. Tijekom 2019. godine pojavit će se model 340i s benzinskim šestocilindričnim motorom od 374 konja te hibridna verzija 330e iPerformance koja će imati doseg na struju od 60 kilometara. Cijene za hrvatsko tržište još nisu poznate.

22. studeni 2024 17:55