Atraktivna i funkcionalna ambalaža sa sobom nosi niz prednosti
Volimo kad brendovi ne razmišljaju isključivo o estetskom faktoru koji ambalaža treba zadovoljavati već i o njenoj funkcionalnosti. Kao pozitivan primjer definitivno se istaknuo španjolski brend HAAN koji je prepoznatljivost na hrvatskom tržištu stekao u vrijeme pandemije. Zahvaljujući atraktivnom i praktičnom pakiranju te kvaliteti sastojaka, HAAN dezinficijensi za ruke postali su favorit mnogih kupaca i definitivni must have u svakoj torbi.
No, osim dezinficijensa, tu su i mnogi drugi proizvodi kojima je brend proširio svoj asortiman, ali svi oni imaju nekoliko zajedničkih prednosti.
Travel-friendly dizajn
Jeste li znali da se HAAN dezinficijensi, paste za zube, kreme za ruke i tekući sapuni mogu ponovno napuniti pomoću refill vrećice? Zahvaljujući ovom sistemu brend u proizvodnji koristi čak 89 posto manje plastike te 80 posto manje vode i energije jer nije potrebno ponovno kupovanje ambalaže. Upravo to je njegova prednost i na putovanjima.
Znate i sami koliko ste se puta našli u situaciji gdje vam nije ostalo dovoljno proizvoda u tubi pa ste morali kupovati novi samo za potrebe putovanja. U slučaju HAAN proizvoda, svaku ambalažu možete napuniti pomoću refill vrećice. Tako, primjerice, jedna vrećica sadrži dovoljno punjenja za tri dezinficijensa.
Pored toga, proizvodi dolaze u travel-friendly formatima te ne zauzimaju puno mjesta u torbi ili koferu. HAAN je i u najnovijoj kolekciji CREATE također obratio pažnju na funkcionalnost dizajna pa tako u ponudi možete pronaći mini kozmetički hladnjak koji će na putovanju držati sve vaše skincare proizvode na sigurnom mjestu i pod optimalnom temperaturom. Uz to, uvijek će vam dobro doći i ostali noviteti iz ove linije poput silikonske četke za lice, električne četkice za zube i četkice za lice te električne turpije za pedikuru.
Kvalitetni sastojci i učinkovita formula
Skincare znalci su svjesni da prije kupnje svakog proizvoda za njegu kože treba baciti oko na kvalitetu njegovih sastojaka. Srećom, tvorci brenda HANN odlučili su svoje proizvode bazirati na jednostavnim i minimalno procesuiranim sastojcima koji sadrže probiotski kompleks i veganski certifikat.
Na primjer, u HAAN pasti za zube nalazi se 96 posto sastojaka prirodnog podrijetla, te dolazi u kombinaciji okusa: jabuka i menta, eukaliptus i metvica te chai čaj i menta. Krema za ruke je također napravljena od 96% sastojaka prirodnog podrijetla te predstavlja probiotičku superhranu koju koža treba da bi ostala zdrava iznutra i izvana. A njezina hidratantna svojstva naročito će biti korisna u nadolazećim hladnijim mjesecima.
Tu je i dezinficijens za ruke koji u svojoj formuli sadrži 65 posto alkohola, no s obziromna to da sadrži i aloe veru, ruke nisu suhe nakon nanošenja, a 99,9 posto bakterija i virusa biva uništeno.
Nordijska estetika u pastelnim nijansama
Uređenju kupaonice danas pridajemo sve veći značaj pa tako želimo i da proizvodi koji se u njoj nalaze odgovaraju željenoj estetici. Zahvaljujući nježnim nijansama i mekanim linijama, ambalaža HAAN proizvoda zadovoljava te uvjete jer se vrlo lako uklapa u mnoštvo stilova. Upravo je minimalistički nordijski dizajn u pastelnim bojama ono što ovaj brend čini prepoznatljivim te će HAAN asortiman bez sumnje krasiti svaku kupaonicu u kojoj se nađe.
Jedna od velikih prednosti ovog brenda je i činjenica da većina proizvoda dolazi u nekoliko različitih nijansi, ali i mirisa, stoga zaista možete odabrati onaj koji je baš po vašem ukusu.
Pored predivne ambalaže, HAAN ima još neke zanimljive dodatke u svojoj ponudi, poput praktične vezicu koja olakšava nošenje dezinficijensa, što je vrlo praktično u današnje vrijeme kad ih često koristimo. A ako odlučite nekoga iznenaditi setom za osobnu higijenu, predlažemo da pogledate ponudu HAAN poklon setova.
Glavna misija: pomoć okolišu
I na kraju, ne treba zaboraviti glavnu misiju tvoraca HAAN brenda, a to je želja da se pomogne u iskorjenjivanju vodene krize prisutne u zemljama u razvoju te promovira održivost. Zato, pored eco-friendly dizajna, HAAN također izdvaja 20% svog profita za gradnju novih izvora pitke vode u Africi.
Time njegovi osnivači, Eric Armengou i Hugo Rovira, pokazuju da je HAAN dio nove generacije tvrtki koje žele izgraditi bolju budućnost planeta i čovječanstva.‘’Vjerujemo da bi svi ljudi na svijetu trebali imati pristup izvoru pitke vode i higijeni’’, poručuju Eric i Hugo.
Kompletnu ponudu HAAN asortimana pogledajte ovdje, a sve novitete brenda pratite na Facebooku i Instagramu.