U tržišnoj ekonomiji i uvjetima u kojima živimo, upravo je vlastita lova najbolji pokazatelj da ljudi žele odvojiti komadić onoga što im je preostalo za kulturno uzdizanje, stoga je dobra vijest kako je unatrag nekoliko tjedana više od 40 tisuća ljudi platilo ulaznice za koncerte domaćih pop i rock-izvođača, piše Večernji.
>>>Street food, koncerti, nogomet i poezija na festivalu Foodballerka
Prljavo Kazalište potaknulo je najmasovniji odaziv publike na nekom samostalnom nastupu domaćeg izvođača zadnjih godina, 4-5 tisuća ljudi odazvalo se na koncerte Nene Belana i Psihomodo pop, a dvije i pol na Jinxe.
Hip-hop koncerte u zadnjoj je godini u Zagrebu vidjelo oko 18 tisuća ljudi, posebno se tu ističe povratnički koncert Tram 11. Nered i Stoka za kraj 2018. najavili su nastup u Domu sportova, kao i Vojko Vrućina s novim albumom ‘Vojko‘ te Edo Maajka koji je objavio novi album ‘Put u plus‘.
>>>Reklame s dobrom glazbom i dalje su vrlo učinkovite
Pribrojimo li se i besplatni Zagreb Beer Fest na kojem je na Trgu Francuske Republike/Parku Franje Tuđmana u četiri večeri bilo skoro stotinjak tisuća ljudi na nastupima Nipplepeople, Let3, Pips, Chips & Videoclips, Partibrejkersa i drugih, ispada da je oko 140.000 posjetilaca navratilo na nastupe zadnjih tjedna, iako su neki od njih, naravno, multiplicirano pohodili više koncerata.