Coca-Cola HBC, jedna od najvećih Coca-Colinih punionica na svijetu, planira sljedeće godine uvesti Costa Coffee na najmanje 10 od 28 tržišta, uključujući Bugarsku, Grčku, Mađarsku, Poljsku, Rumunjsku, Rusiju i Švicarsku.
Tako ćemo usmjeriti pozornost na širok raspon potreba potrošača i kupaca na više prodajnih kanala i događanja, u skladu s vizijom tvrtke Coca-Cole HBC da postane partner kupcima i potrošačima dostupan 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
„To je fantastična vijest koja će stvoriti pravu vrijednost za naše kupce i za nas”, rekao je Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC.
„Uvrštavanjem jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu osigurat će nam da zadovoljimo potrebe naših potrošača u raznovrsnijim prilikama, da se još više povežemo sa svojim kupcima u svim prodajnim kanalima i ojačamo svoju sposobnost da usmjerimo pozornost na svaki trenutak pijenja tijekom dana. Naša dobro uspostavljena infrastruktura, procesi i sposobnosti oko kave daju nam sve što je potrebno da punom snagom i entuzijazmom iskoristimo ovu uzbudljivu prigodu.”
Kava je jedan od najunosnijih i najbrže rastućih izvora prihoda i profita u području komercijalnih pića. Riječ je o kategoriji od više milijarda dolara na 28 tržišta Coca-Cole HBC i predviđa se rast od 4 % godišnje. Tvrtka The Coca-Cola Company u siječnju 2019. kupila je Costa Coffee i ubrzala poslovanje usredotočujući se na širenje prodaje u automatima i prodaje gotovih napitaka. Costa Coffee vodeća je tvrtka za prodaju napitaka od kave u Velikoj Britaniji, izrazito prisutna u Europi, azijsko-pacifičkoj regiji, Bliskome istoku i Africi.
„Drago nam je što surađujemo s Coca-Colom HBC kako bismo svoju odličnu kavu donijeli većemu broju potrošača”, rekla je Jennifer Mann, predsjednica tvrtke Global Ventures, za tvrtku The Coca-Cola Company. „Ovaj novi sporazum još je jedan primjer kako Costa Coffee pomaže tvrtki Coca-Cola da postane tvrtka koja nudi napitke za svaku prigodu.”