Transport od Orahovice do Rijeke košta duplo više nego od Rijeke do Šangaja - zanimljivo je pod zajednički nazivnik stavio top teme u Hrvatskoj - Kineze i kamione - vlasnik virovitičkog Pan parketa i predsjednik Udruženja drvno prerađivačke industrije pri HGK Daniel Smiljanić gostujući u RTL Direktu.
Hrvatske autoprijevoznike uzdrmala je primjena novog Pravilnika o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta, odnosno o tranzitnom prometu. Prema njemu, prijevoznici više ne bi mogli koristiti Podravsku magistralu te dionicu od Žute lokve do Senja, a spominjala se i mogućnost da se na jesen za promet kamiona zatvori i državna cesta D1.
To bi značilo da se povećava kilometraža, troškovi autoceste te troškovi prijevoza, a neki autoprijevoznici već su najavili poskupljenje usluga. No njihove kritike upalile su kod Vlade koja je popustila i uvažila gotovo sve zahtjeve prijevoznika. Jedan od glavnih aduta s kojim su došli pred Olega Butkovića bio je protest usporavanjem prometa, ali i vapaj da traže samo fer tržišnu utakmicu koja bi im omogućila jednake uvjete poslovanja kao i njihovim inozemnim kolegama.
U anketi koju je Lider lansirao pokazuje se da je javnost na strani poduzetnika te da ne većina ne podržava ograničenje pristupa kamiona javnim cestama.
Kako god, sudeći prema izjavi Smiljanića, konkurentnost domaćeg transporta unatoč izvojevanoj pobjedi nad Vladom nije na zavidnim razinama.