Kampanji #DeleteFacebook, pokrenutoj nakon izbijanja skandala oko zlouporabe korisničkih podataka u koji je upetljana tvrtka Cambridge Analytica, ovoga se tjedna pridružio i Playboy, javlja Verge.
Uredništvo kultnog časopisa deaktiviralo je korisničke račune kojima upravlja Playboy Enterprises, što će izravno utjecati na čak 25 milijuna "followera".
>>>Facebook čuva i podatke o svim telefonskim pozivima, SMS porukama
Prije njih, to su učinili Tesla i SpaceX iako su svi oni i dalje aktivni na Instagramu, društvenoj mreži u vlasništvu Zuckerbegove kompanije.
"Ne želimo naše pratitelje izlagati opasnostima o kojima se pisalo posljednjih tjedana", objasnili su u priopćenju.
>>>Musk ‘dokazao muškost’ i obrisao Facebook profile za Teslu i Space X
Verge navodi kako stariji korisnici danas dominiraju na Facebooku, zbog čega će ova odluka Playboya imati priličnu težinu.
Podsjetimo, Facebook je priznao kako je Cambridge Analytica, inače povezana s timom koji je radio na predizbornoj kampanji Donalda Trumpa, imala uvid i koristila privatne podatke 50 milijuna korisnika te društvene mreže.