Kada su trgovački lanci započeli svoju ekspanziju diljem SAD-a, prvo su nastradale male obiteljske trgovine. Kako se stvari najčešće kreću u ciklusima, tako sada i velikim trgovačkim kućama u naletu internet trgovina prijeti krah, piše Business Insider.
>>>Ledić najavio zatvaranje 80 do 100 trgovina Konzuma, otpuštanje dijela radnika
Ako se to uistinu i dogodi netko će morati popuniti ta prazna mjesta. Prema mišljenu Uprave tvrtke Goldman Sachs, baš bi mali obiteljski dućani mogli biti ti koji će profitirati od mogućeg nestanka šoping centara.
>>>Male trgovine moraju pronaći svoj identitet
- Mislim da nas čeka ono što bi, u nedostatku bolje terminologije, mogli nazvati degentrifikacija. Možemo očekivati da će male prodavaonice ponovno postati popularne i zamijeniti trgovačke mastodonte. Razlog tome nije samo dominacija e-trgovine, već i činjenica kako nove generacije žele imati ’lokalne trgovine s dušom’. Mjesto gdje će moći popričati s trgovcem koji poznaje njihove navike, objasnila je Kathy Elsesser, šefica odjela Goldman Sachsa za investicije u sektoru maloprodaje.