[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5N2OtV7JSEE[/embed]
Metro je u 22 zemlje u kojima posluje pokrenuo kampanju "Mi ne radimo za Metro. Mi radimo za milijune neovisnih poduzetnika diljem svijeta" kojom će pomoći malim i srednjim poduzetnicima u otvaranju novih restorana i upoznavanja gostiju s prehrambenim navikama diljem svijeta.
>>>Metro: Prodaja porasla 2 posto, prihodi pali na 8,4 milijardi eura
Goran Vručinić, vlasnik zagrebačkog restorana Fidel Gastro, dio je kampanje, a trgovački lanac podržat će ga nabavom mesa, riba, voća i povrća.
- Prvenstvena ideja je bila napraviti nešto jedinstveno i interesantno, drugačije od ostalih restorana u Zagrebu jer je moj cilj dovesti nove okuse u Zagreb i Hrvatsku. Postoji toliko puno okusa! Mislim da je važno ljude upoznati s njima, pokazati im nove okuse i prehrambene navike kako možemo uživati u multikulturnom svijetu. Uz to, zanima me zdrava, organska hrana, izjavio je Goran Vručinić.
>>>Nastavljen rast udjela dostave u veleprodajnom segmentu METRO-a
Metro između ostalog ima i novu uslugu eatbu.hr, besplatan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatni alat za zaprimanje i vođenje online rezervacija, koji je moguće integrirati i u postojeće web stranice.