Broj korisnika Twittera ostao je u drugom tromjesečju nepromijenjen u odnosu na prethodno, dok je gubitak te društvene mreže povećan na godišnjoj razini zbog pada prihoda.
Prema u četvrtak objavljenom poslovnom izvješću, gubitak Twittera iznosio je u drugom tromjesečju 116,5 milijuna dolara, dok je godinu dana prije bio 107 milijuna. Ta kompanija, inače, nikada nije zabilježila kvartalnu dobit. Ukupni prihodi Twittera iznosili su u proteklom kvartalu 574 milijuna dolara, što je 4,7 posto manje nego godinu dana prije, pri čemu su prihodi od oglašavanja pali za 8 posto, na 489 milijuna dolara.
Kako su poslovni rezultati kompanije slabiji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Twittera pala je u četvrtak na Wall Streetu oko 5 posto. Ulagače je zabrinuo i spori rast broja aktivnih mjesečnih korisnika te društvene mreže. U proteklom tromjesečju bilo ih je 328 milijuna, kao i u prethodnom kvartalu. To je, doduše, 5 posto više nego godinu dana prije, ali stagnacija na kvartalnoj razini pokazuje da popularnost te društvene mreže ne raste.
>>> Facebook kreće s originalnom televizijskom produkcijom
Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka od 140 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i glazbene scene, aktivisti... Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s otprilike 2 milijarde korisnika.
Neki su analitičari očekivali da će učestalo objavljivanje poruka novog američkog predsjednika Donalda Trumpa na Twitteru pozitivno utjecati na financijske rezultate te društvene mreže, no to se nije dogodilo. Unatoč slabijim poslovnim rezultatima nego što su analitičari očekivali, Jack Dorsey, izvršni direktor i suosnivač Twittera, i dalje je optimističan.
"Ohrabreni smo napretkom i fokusirani na pozicioniranje Twittera kao najboljeg mjesta za praćenje i dijeljenje onoga što se događa, gdje možete vidjeti svaku stranu i perspektivu", poručio je u izvješću Jack Dorsey.