Bivši voditelj Ekspertne skupne za provođenje cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić pozvao je u četvrtak predsjednika HAZU-a Zvonka Kusića da se javno i nedvosmisleno ogradi od izjave Znanstvenoga vijeća za obrazovanje i školstvo te akademije zbog, kako navodi, iznesenih neistina i kleveta da se uvođenjem kurikuluma međupredmetnih tema nameće i uvodi određena ideologija.
- Kako bi osobe koje djeluju u javnom prostoru, a naročito one iz akademske zajednice trebale biti vođene visokim moralnim i etičkim načelima, pozivam predsjednika Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti da se ogradi od te izjave Znanstvenoga vijeća HAZU-a, ističe Jokić.
>>>Jokić: Izgubljena je još jedna godina za obrazovnu reformu
U priopćenju se osvrće na sadržaj te izjave pod nazivom ‘Rodna ideologija u Istanbulskoj konvenciji neprihvatljiva za odgojno-obrazovni sustav‘, u kojoj stoji kako bi ratificiranje Istanbulske konvencije nametnulo i uvođenje rodne ideologije u obrazovne sadržaje u Hrvatskoj, osobito ako se uvedu međupredmetni sadržaji kako ih prijedlog kurikulne reforme predviđa.
- Izjava da se uvođenjem kurikuluma međupredmetnih tema nameće i uvodi određena ideologija u potpunosti je neistinita i nedostojna Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Dokumenti Cjelovite kurikularne reforme izrađeni su na temelju znanstvenih spoznaja te ne nameću niti uvode određene ideologije, tvrdi Jokić.
>>>Divjak: Rezultati našeg rada vidjet će se već iduće školske i akademske godine
Dodaje kako se, premda je već godinama dio hrvatskog zakonodavnog okvira i sustava znanosti Republike Hrvatske, pojam ‘rod‘ ne spominje niti u jednom kurikulumu međupredmetne teme izrađene u okviru Cjelovite kurikularne reforme.
- Jedan od osnovnih ciljeva ovog dijela izjave je opetovano obezvrjeđivanje rada stotina nastavnika i znanstvenika koji su svoju stručnost posvetili promjenama hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja, ističe Jokić.
Bivši voditelj Ekspertne skupne poziva i ministricu znanosti i obrazovanja Blaženku Divjak da se zauzme za rad svih onih koji su tijekom godina radili na izradi Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije te Cjelovite kurikularne reforme.