Novi izvršni direktor DHL Expressa, John Pearson, očekuje nastavak pozitivnih pomaka za globalno ekspresno tržište i tvrtku, zahvaljujući rastućoj prekograničnoj e-trgovini, digitalizaciji i izvrsnom pozicioniranju u svim industrijama. Član Uprave od 1. siječnja 2019. godine, Pearson je bio ključan za DHL Express-ovu dugogodišnju uspješnu priču i očekuje nastavak rasta u Expressu u 2019. godini i nadalje. Pearson je preuzeo posao od Kena Allena koji je postao izvršni direktor novoosnovane poslovne jedinice DHL eCommerce Solutions.
- Zadovoljstvo nam je što se John Pearson pridružio našem korporativnom odboru. On ima veliko iskustvo i odlično poznaje poslovanje u DHL Expressu. Johnovo opsežno operativno znanje i poslovno iskustvo unutar ove poslovne jedinice osigurat će uspješni nastavak rasta DHL Expressa u godinama koje dolazekaže Frank Appel, izvršni direktor Deutsche Post DHL Grupe.
DHL Express ima za cilj pomoću svoje globalne mreže u 220 zemalja i teritorija iskoristiti razvoj globalne trgovine u nadolazećim godinama. Kao rezultat povećanja e-trgovine, tržišta u Europi, SAD-u i Aziji bilježe kontinuirani gospodarski rast i predstavljaju značajan potencijal za prekogranično ekspresno poslovanje na području potrošačke oblasti. Osim toga, ova tržišta i dalje čine temelj za B2B logističke usluge u industrijskim sektorima kao što su automobilska industrija, prirodne znanosti i zdravstvo, bankarstvo, maloprodaja i tehnologija.
- DHL Express je doživio veliki uspjeh u posljednjih deset godina tijekom kojeg je godišnji rast donio značajne financijske doprinose Grupi. Ovaj je razvoj bio uvelike potaknut našom predanošću kvaliteti, beskompromisnom angažmanu naših 100.000 zaposlenika diljem svijeta i njihovoj usredotočenosti na klijenta. Ponosan sam što mogu odvesti DHL Express na sljedeću razinu. Koristit ćemo sve postojeće kanale kako bismo svaku priliku pretvorili u vrhunski rast. Moderniziramo našu regionalnu i interkontinentalnu zračnu flotu i nastavljamo ulagati u našu međunarodnu infrastrukturu i inovativne tehnologije, istodobno vodeći računa o daljnjem usklađivanju naših procesa isporuke s potrebama naših klijenata kako bismo zadržali izvrsnu razinu korisničkog iskustva i zadovoljstva, tvrdi Pearson.