Sve je spremno za dugo planiranu konferenciju koja je već mjesecima na tapeti svih uredskih razgovora. Svi govornici konačno su potvrdili svoje sudjelovanje, prostor je rezerviran, teme su u najmanju ruku fenomenalne, ali uvijek ima taj neki ‘ali‘. Baš ovaj je jedan ogroman ‘ali‘ jer o njemu ovisi uspjeh cijele konferencije. Što vam znači vrhunska svita stručnjaka, omiljenih posvuduša i influencera ako ih neće imati tko slušati? Donosimo set pobjedonosnih savjeta kako privući sve do zadnjeg potencijalnog kandidata za popunjavanje svih tih fensi sjedala!
>>> VIDEO: Sviđalo se to vama ili ne, danas se svi bavimo prodajom
Isprobani recept starih majstora
Prvo i najvažnije ikad stane u tri strane riječi, dobro, dvije i pol - Save the Date! Pobrinite se da prvi glas procuri dovoljno rano, ali stvarno dovoljno rano. Ne morate imati ni finiširan program kada počnete širiti vijest o zbivanju. Sjetite se samo koliko se unaprijed dogovara običan susret s prijateljima. Jeste? E, onda razumijete.
Ajmo dalje, obavijestili ste ih, nagovijestili što nudite, sad je vrijeme da proširite priču.
>>> VR i AR - oglašivačka stvarnost samo za velike?
Segmentirali ste publiku, znate što ih zanima, zato ste i pažljivo nasjeckali sastojke i ciljano ih njima mamite, angažirajte, uvucite u temu. Neumoljivo bacajte udice! Neka se kupaju u vašoj kampanji! Sve je dobro došlo: pilanje radijskim reklamama, superinformativni newsletteri, plakati, medijski prostori svih vrsta pa čak i poneki telefonski poziv. Ipak, ne smijete pretjerati, nitko ne želi imati osjećaj da ga TBF-ova ‘mater traži let lampom‘.
Odigrajte to pametno. Sadržaj je ključan. Predstavite predavače konferencije, ‘zagnjavite‘ ih da vam pomognu napraviti teasere, istaknite interesantne teme i budite precizni kada je riječ o konkretnim dobrobitima dolaska na konferenciju. Pritom ne mislimo samo na prefinu, besplatnu hranu. Iako, nemojte ni to propustiti napomenuti, onako diskretno. Komunicirajte jasno kako će dolazak na vašu konferenciju sudioniku doprinijeti u poslu i svakodnevnom životu.
https://youtu.be/SV3iwFM66Ig
Naglasite i networking.
Primjerice, na našoj ćete se konferenciji Marketing&Sales by Numbers 13. lipnju u HUB385 između ostalih, moći družiti s panelistima koji će se u tri runde zavrtjeti oko moderatorice Gordane Galović iz agencije 404 kako bi vam iz različitih kuteva kroz vlastita iskustva dočarali moć native oglašavanja. U razgovoru 2 na 1 tako će se naći Ivan Brezak Brkan iz Netokracije u društvu Liliane Božić iz Vipneta, Nataša Šudelija iz 24ContentHausa i Katarina Kantolić iz Addika te Iva Uščumlić iz Media Vala i Gea Kariž iz Mastercard Hrvatska.
Najvažnije se čuva za kraj. Kako god dolazili do sudionika, iz kojih god pašteta iskakali, nikada, ali baš nikada, ne propustite navesti informaciju gdje se prijaviti za dolazak na konferenciju.