Aktualno
StoryEditor

Kako se oglašavati milenijalcima?

09. Lipanj 2016.

Prva panel rasprava Liderove konferencije ’Marketing & sales by number’ naslovljena je ’Koja je vaša strategija oglašavanja za obraćanje generaciji potrošača i lidera koja dolazi’.

- Milenijalci su optimistična i liberalna generacija, koja je konstantno online bojeći se da nešto ne propuste – tako je generaciju Y o kojoj se ovdje raspravljao opisala moderatorica Marijana Novak, Pro media group.

- Cijela naša komunikacija sa mušterijama je koncipirana tako da se obraćamo ponajviše mlađoj populaciji, a to potvrđuju projekti poput ’Bankarenje bez kravate’ koji je stvoren da bi milenijalcima kroz zabavan način objasnio stručnu terminologiju financijskog svijeta. Maknuli smo iz komfort zone i smatram da je to bio dobar odabir. Znamo da milenijska generacija ne voli bankare, no ipak nas trebaju, a na  nama je da im transakcije i svu potrebnu interakciju s financijskim sektorom digitalizacijom učinimo što jednostavnijom i kraćom – izjavila je Nina Pentek , direktorica Sektora marketinga Erste banke. – Možete izabrati želite li biti Jadran Film ili Hollywood. Mi u Erste banki smo odlučili da želimo biti Hollywood bankarskog svijeta – dodaje.

Sadržajni marketing, prilagodba lokalnoj tradiciji, te koncentriranje na trendovske okuse putevi su kojima se Franck želi približiti milenijalcima, tvrdi Kristijan Gregorić, izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku.

- Mi smo u konstantno u kontaktu s Y generacijom. Socijalne mreže su kanali preko kojih se s njima najbolje povezujemo. No, ne smijemo zanemariti ostale načine komunikacije. Kada klijenti dođu u naše poslovnice  usluga i tamo mora biti isto tako prilagođena njihovim afinitetima – smatra Krešimir Madunović, novi predsjednik Uprave Iskon Interneta, te napominje kako se oni već sada okreću i onima koji dolaze poslije milenijalca, generaciji Z, a koja tvrdi Madunović je još zahtjevnija i kompliciranija.

Tin Basic, Monika Majstorovic, Richard Breskovic, Christoph Hauser 750

Kako na zasićenom tržištu pronaći način za povećanje broja korisnika, je li cijena ili vrijednost glavni okidač za korisnike, a što su se telekomi fokusirali prilikom kreiranja svojih aktualnih kampanja, s kojim konceptom su izašli na tržište - neka su od pitanja postavljena na panelu ‘Je li povoljno dovoljno?, a na koja su odgovore dali direktori marketinga Christoph Häuser iz Vipneta, Monika Majstorović iz Tele2 i Richard Brešković iz HT-a.

Majstorović je komentirala kako je telekom tržište iznimno zasićeno i  agresivno, stoga treba pronaći nove načine za povećanje krosnika.

- Potrebno je biti kreativan i inovativan. U Tele2 vidimo mogućnost diverizifikacije kroz kontinuiranje poboljšanje odnosa s korisnikom. Onaj operater koji taj odnos dovede do savršenstva je pobjednik. Također, moguće se diverzificirati kroz inovacije. U našoj branši je izuzetno bitno pratiti trendove i potrebno je imati kreativno-inovativnu komunikaciju. Tu prednjačimo – istakla je Majstorović.

Na nju se nadovezao Brešković koji pak tvrdi da tržište uopće nije zasićeno, već da je to industrija koja raste.

- Tržište ima svoju dinamiku, raste od tri do sedam posto, ovisno u kojem segmentu. Konvergencija fiksnih i mobilnih usluga je jedini put gdje se možemo postaviti prema korisniku, to je jedan od najznačajnijih rastućih trendova u svijetu – smatra Brešković. Da tržište ima potencijala za rast vjeruje i Häuser. Budućnost vidi u konvergenciji i širokopojasnoj mreži:

- Mi ćemo pokušati dati klijentima dodanu vrijednost. Nudimo cijeli niz proizvoda i tu je potencijal koji možemo iskorstiti. I, naravno, uzeti dio kolača od HT-a – naglasio je.

Što se sadašnje i buduće strategije telekoma tiče, u Tele2 se sve više fokusiraju na potrebe korisnika i unapređuju usluge i u to su puno ulagali, a sva dosadašnja očekivanja žele u budućnosti nadmašiti.  U HT su se pak fokusirali na obiteljski segment i prebacili se na modularni.

- Vidimo pomake, jedino konvergentno tržište danas korisnici prihvaćaju. Svako kućanstvo ima svoju posebnu ponudu.. Ono što mi pokušavamo je da u kućanstvu mogu ostati individue. Individualni pristp je jedini način kako vidimo da se razvija tržište – naglasio je Brešković.

Dodao je da je HT lani ulagao 1,4 milijarde kuna u infrastrukturu, fiksnu i mobilnu. Taj novac mora imati svoj povrat.

- To radimo da korisnicima omogućimo brže internetske veze, bolju televiziju i sl. Zato imamo velike tržišne udjele. Oni ne dolaze od smanjivanje cijena. Strategija ulaska novih igrača na tržište je najčešće smanjivanje cijene. No pitanje je do koje je mjere do održivo. Isključivo smanjivanje cijene je krivi način. Treba dati ‘value for money‘. To je naša strategija – naglasio je Brešković.

S time se složio i Häuser istaknuvši i da oni sve što zarade, pokušavaju ulagati:

- Nećete uspjeti ako samo spuštate cijenu. To nije dobar pristup tržištu i dugoročno to nije dobro za tržište. Prestat će se ulagati ako tržište stalno pada, a to će ugroziti i samo tržište i kvalitetu usluga – naglasio je. Što se pak tiče neke budućnosti, Tele2 je sada fokusiran na mobilni dio biznisa i nema planove istraživati ostale segmente, ali pokušavaju putem mobilne ponude dobiti i onaj dio tržišta koji ima konkurencija. HT želi održati tržište udjele do kraja godine, a u nekim će i nastojati rasti, a i Vip će pokušati biti što više konvergentan i više koristiti potencijal u fiksnom segmentu. Svima im je je, naravno, krajnji cilj zadržati postojeće i dobiti nove korisnike.

22. studeni 2024 15:29