Poseban prilog poslovnog tjednika Lider komKULTURA posvećen Danima komunikacija kao i svake godine donosi ultra zanimljive teme iz marketinškog svijeta.
U novom izdanju komKULTURE čitajte kako se poigrati s osjećajima i izazvati snažne emocije kod potrošača, što kaže prva dama festivala Dani komunikacija, tko se uvrstio u, kako organizatori najavljuju, najjaču reprezentaciju vrhunskih predavača ikad.
Etički haker Ralph Echemendia otkriva koliko smo sigurni i gdje pronaći profesionalne hakere kojih je sve manje (ne zato što su prešli na Tamnu stranu). Vlasnik MB Brand Consultinga Matt Biespiel popričao je s Liderovom novinarkom Sandrom Babić kako brendovi mogu porasti zahvaljujući vlastitoj karizmatičnosti. Davor Bruketa, predsjednik HURA-e, donosi malo uzbuđenja za kukavice. komKULTURA ne krije da je brzina postala ključ uspjeha te da veliki neće pojesti male, već brzi spore.
Čitajte i o GDPR-u, pitchevima, genu Z, borbi robota i dizajnera, časkanju s chatbotovima, kako zaustaviti da pri kreiranju sadržaja u glavama premoć ne dajemo tražilicama...
Dok čekate predavanja iz bazena u naručju jednoroga ili se zaželite pisanih uzbuđenja, komKULTURA, u čijem stvaranju je sudjelovala sama krema marketinškog svijeta, bit će vaš vjeran pratitelj na Danima komunikacije.
Više o Danima komunikacija pročitajte u prilogu komKultura koji dolazi s novim Liderom ili ga čitajte digitalno.