Liderov Klub obiteljskih tvrtki prošlog je petka malo iskoračio iz uobičajene prakse da se radionice za klupske članove održavaju u Zagrebu. Radionica ‘Kako zadržati strast u biznisu i prenijeti je na iduću generaciju‘, koju je vodila Kristina Ercegović, ovog je puta održana na doista posebnome mjestu, na elektrobrodu Bajadera, za plovidbe Dunavom uz Vukovar.
Bajadera je u vlasništvu obitelji Šesto, Zrinke i Zorana, članova Kluba obiteljskih tvrtki koji su prema svojim inovacijama u turističkoj ponudi Vukovara zoran primjer toga koliko je važno u poslu imati mnogo strasti. Ercegović poslovnu strast definira kao mješavinu onoga u čemu smo dobri i onoga što volimo raditi. Međutim, to postižu rijetki.
Istraživanja su pokazala da samo deset posto ljudi radi posao koji voli iako ih je među osnivačima obiteljskih tvrtki znatno više od prosjeka. Pitanje je kako da poslovnu strast prenesu i na svoje nasljednike u obiteljskim tvrtkama. Savjet koji, među ostalim, Ercegović nudi jest da se to postiže mentorstvom (preporučuje da svatko istodobno ima mentora i bude mentorom) i umreživanjem s drugima.