McDonald‘s Hrvatska u suradnji s Teadsom i Omnicom Media Groupom (OMG) uspješno je lansirao svoju prvu višekanalnu (engl. omnichannel) kampanju tijekom travnja i svibnja. Kampanja je znatno povećala vidljivost brenda McDonald‘s uvođenjem premium formata prikazanih na početnim zaslonima VIDAA-inih i LG-ovih uređaja, uz digitalnu komponentu s prilagođenim formatima Teads InRead.
Potpuno iskustvo
Za učinkovitost kampanje važnije je nego ikada dosegnuti ciljanu publiku na više uređaja i stvoriti besprijekorno korisničko iskustvo na različitim kanalima. Teadsova partnerstva s VIDAA-om i LG Ad Solutionsom ne samo da otvaraju vrata novim publikama na povezanim televizorima širenjem pristupa Teadsovom premium inventaru već i omogućuju brendovima korištenje preciznoga ciljanog oglašavanja kako bi poruku dostavili ciljanoj publici i imali učinkovite kampanje na više ekrana. U kombinaciji s prilagođenim oglasnim formatima koji dodatno pojačavaju priču brenda Teads nudi priliku da privučete svoju publiku na najvećem ekranu u svojem domu, maksimirajući angažman i postizanje mjerljivih rezultata u sve promjenjivijem digitalnom oglašivačkom okružju.
– Cilj nam je bio povećati vidljivost brenda McDonald‘s korištenjem inovativnih strategija, upotrebljavajući visokokvalitetne, precizno ciljane oglase. Naš je marketinški pristup prioritizirao formate InRead i connected TV (CTV) kako bismo pružili angažiranije i potpunije iskustvo svojoj publici. Oduševljeni smo što smo među pionirima u istraživanju tih novih CTV platformi, što nam omogućuje povezivanje sa svojom publikom na više uređaja u premium sigurnim okružjima – rekao je Saša Milinović, OMD-ov cross-platform business development director.
Jedan široki oglasni format dovoljan je za pojačanje prisutnosti brenda na televizorima kojima upravlja VIDAA – više od 250 brendova pametnih televizora, uključujući Hisense i druge brendove poput Toshibe, AKAI-ja, Schneidera, Loewea, BGH-a, Vortexa, Elementa, NEI-ja itd. Osim korištenja komponente connected TV za dosezanje korisnika koji gledaju vrlo malo ili čak uopće ne gledaju klasičnu televiziju (linearni TV), formati InRead isporučeni na mobilne uređaje, stolna računala i tablete pomogli su kampanji da privuče pozornost ciljanih korisnika bez obzira na uređaj kojim se koriste.
Učinci multikanalnog pristupa
Mediascienceova studija iz 2023. pokazuje da, kada dodamo komponentu izloženosti u CTV kampanji, postižemo bolji učinak:
• Povećanu pozornost: Izloženost na CTV-u ima 129% višu stopu pozornosti u usporedbi s mobilnim uređajima.
• Sjećanje na oglas: Kad se izloženost na CTV-u kombinira s mobilnim uređajima, stopa sjećanja na oglas povećava se za 67%.
• Namjera kupnje: Optimiranje oglasa za izloženost na CTV-u za 16% povećava namjeru kupnje.
– Oduševljen sam i ponosan što mogu pokazati naše blisko partnerstvo s McDonald‘som i agencijom OMD Hrvatska u sklopu naše multikanalne kampanje u Hrvatskoj – izjavio je Damjan Planinc, Teadsov komercijalni direktor za Hrvatsku i Sloveniju, te istaknuo kako ta pionirska kampanja dokazuje McDonald‘sovu spremnost na inovacije u tržišnom okružju koje se mijenja prema korisničkim navikama.
– Tim premium pozicioniranjem nedvojbeno ćemo pridonijeti jačanju prepoznatljivosti brenda McDonald‘s, a korisnicima pružiti jedinstveno i angažirajuće iskustvo – rekao je Planinc.
Sadržaj nastao u suradnji s Teadsom