Njemački prijevoznik FlixBus pokrenuo je u srijedu uslugu autobusnog prijevoza na duljim relacijama na zapadnoj obali SAD-a, izravno konkurirajući Greyhoundu, američkoj ikoni u tom sektoru.
"Hello, Kalifornija! Jutros smo došli u Hollywood kako bismo pokrenuli FlixBus USA. Od danas možete rezervirati svoju sljedeću avanturu", poručio je njemački gigant na Twitteru.
>>>Flixbus uvodi nove linije iz Slavoniju za Mađarsku, Austriju, Češku i Slovačku
Od 31. svibnja tvrtka čiji su autobusi jarko zelene boje postali uobičajena pojava na europskim cestama, uključujući i one u Hrvatskoj, vozit će svakodnevno na 180 ruta i povezivati sedam američkih gradova, uključujući Los Angeles, San Diego, Las Vegas i Phoenix.
FlixBusova internetska stranica nudi jednosmjerne karte iz LA-a u Las Vegas početkom lipnja za 9,99 dolara (8,43 eura), u odnosu na oko 20 dolara koliko naplaćuje Greyhound.
U njemačkoj tvrtki navode da do kraja godine planiraju proširiti mrežu linija u SAD-u na "dvadesetak gradova".
>>> Nakon Europe FlixBus kreće u osvajanje Amerike
FlixBus je osnovan prije samo pet godina i u međuvremenu je izrastao u najpopularnijeg autobusnog prijevoznika na duljim relacijama u Njemačkoj. Proširili su se u još 27 zemalja, uključujući Hrvatsku, nudeći prijevoz na 1700 odredišta.
Samo u prošloj godini prevezli su 40 milijuna putnika.
"Iz temelja smo izmijenili percepciju i korištenje autobusa u Europi", poručuje suosnivač FlixBusa Andre Schwaemmlein. "Jedva čekamo da podijelimo našu viziju mobilnosti s potrošačima u Sjedinjenim Državama", dodaje.
Novopridošlica će izravno konkurirati legendarnom američkom Greyhound Linesu, koji je utemeljen 1914. godine. Još su uvijek najveći u segmentu međugradskog prijevoza u SAD-u, iako su se u proteklim godinama suočili sa sve većom konkurencijom manjih prijevoznika.
Greyhound pokriva oko 3.800 odredišta diljem Sjeverne Amerike, a godišnje prevezu oko 18 milijuna putnika. Njihovi su autobusi ovjekovječeni u brojnim američkim filmovima i televizijskim serijama, prerastavši u svjetski poznat brend.