Kako profesionalci u komuniciranju plivaju u mutnim vodama novih konverzacijskih paradigmi i sadržaja koji stvaraju korisnici po digitalnim prostranstvima, kako dijele poruke u doba ‘shareanja’ svega i svačega i kako im uspijeva doprijeti do javnosti, neka su pitanja na koja se odgovara u godišnjem Liderovom specijalnom izdanju ‘PR – odnosi s javnošću’.
Znalci za komuniciranje, istaknuti stručnjaci iz PR agencija i korporativnog sektora duboko su zagazili u digitalnu transformaciju pa nalaze nove alate kojima pričaju priče i probijaju čepove u nagužvanim komunikacijskim kanalima. Optimistični su sudeći prema globalnom izvještaju o stanju u PR industriji, a i situaciji na domaćem terenu. Liderov specijal tradicionalno donosi i ‘osobne iskaznice’ agencija koje se bave odnosima s javnošću, svojevrsni adresar koji pomaže naći profesionalca u izazovnom području komuniciranja.
>>> Novi broj Lidera: Ivan Artuković – Izabrali smo Tommy za strateškog partnera Francka
Primjerice, svaki dan nosi novi izazov glasnogovornicima i šefovima korporativnih komunikacija sudeći prema iskustvima koje su nam prepričali govoreći o svojem radnom danu u poduzeću. Izazovno je i boriti se s fenomenom ‘fejkanja’, a i trenirati nevješte govornike za javni nastup. Sve je to dio uobičajenog nastupa komunikacijskih stručnjaka, no otkako su se pojavila nova ‘trendy’ i ‘cool’ komunikacijska pomagala u obliku emotikona, gifova i naljepnica, izazov im je kako ih upotrijebiti za prenošenje poruka.
Izazovno je na novi način posegnuti i za drevnom komunikacijskom vještinom – slušanjem, pa se specijal pozabavio i njome, a zabada nos i u budućnost pa se objašnjava kako bi virtualna stvarnost trebala PR-u osigurati posao za idućih deset godina. A iz ankete u kojoj su sudjelovali prvi ljudi agencija za odnose javnošću proizlazi kako ljubav novinara i PR-ovaca traje i dalje.
Specijal ‘PR – odnosi s javnošću koji je na tržištu uz Lider od 17. studenoga (16. studenoga u Zagrebu) uronio je je i u neke javne tajne. Recimo, priznajemo da vidimo duhove.