Aktualno
StoryEditor

Novi specijal - komKultura na Danima komunikacija

12. Travanj 2018.

Kreativnost i tehnologija povezali su se na stranicama novog Liderova specijalnog izdanja ‘komKultura‘ stvorenim uz festival Dani komunikacija koji od 12. do 15. travnja traje u Rovinju. Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) koje stoji iza organizacije tog festivala procijenilo je i vruće podatke o prošlogodišnjoj potrošnji u zakup medijskog prostora u glavnim komunikacijskim kanalima.

>>>Na Dane komunikacija dolazi jedna od najutjecajnijih dizajnerica stoljeća

Prvi rezultati  HURA AdExa, istraživanja potrošnje u zakup medijskog prostora u primarnim komunikacijskim kanalima unatrag deset godina objavljeni su u ‘komKulturi‘, specijalu koji pokušava pridonijeti razvoju kulture komuniciranja. U doba digitalizacije svega i svačega, dok se traži recept za kreativu, a digitalni alati oblikuju ideje, ‘komKultura‘ baš kao i Dani komunikacija promovira i dobre stare razgovore, višesmjernu komunikaciju i susrete licem u lice.

Među ostalim, predstavlja šesnaest zvijezda Dana komunikacija, objašnjava famozna nova pravila o zaštiti osobnih podataka i kako se svijet ruši, a e-privatnost dolazi. Donosi i smjernice za dobru praksu, niz korisnih preporuka oglašivačima, agencijama i svima u medijskom biznisu poput onih, primjerice, o tome kako spoj emocija i inovacija postaje rješenje za ovacije.

>>>Na Dane komunikacija stiže i AdBlock

Traje i samoregulacija u industriji pa se certificiraju vještaci, a pune ruke posla imali sui članovi žirija natjecanja Effie, IdejaX, MIXX te Young Lions xPrintera pa u ‘komKulturi‘ otkrivaju izazove s kojima su se suočili. Dok se iščekuje tko će biti ovogodišnji laureati tih prestižnih natjecanja, lanjski lauerati na stranicama ‘komKulture‘ podsjećaju kako se nadahnuće i ideje ne mogu svesti na matematiku i brojeve.

Svoj primjerak komKulture potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.

22. studeni 2024 13:05