Branko Roglić već je na početku godine zapravo osigurao ostvarenje ovogodišnjeg plana prihoda svoje Orbico grupe koji je postavio na 2,3 milijarde eura. Prema njegovim procjenama, prihodi Grupe u prošloj su godini bili oko dvije milijarde eura, što je ostvareno poslovanjem u dvadeset europskih zemalja, a prije nekoliko dana objavljeno je da je potpisala ugovor s kompanijom Holson o kupnji većinskog udjela vlasništva rumunjske tvrtke Interbrands Marketing&Distribution, s kojom automatski dobiva i novih dvjesto milijuna eura godišnjeg prihoda. K tome Roglić najavljuje da Orbico u ovoj godini cilja na deset posto organskog rasta.
Orbico je u Rumunjskoj otprije, a s Interbrandsom će se važnost Rumunjske za njega izjednačiti s važnošću Poljske, njegova najvećeg tržišta. Interbrands je vodeći rumunjski distributer proizvoda Philipa Morrisa, BAT-a, Procter&Gamblea, Danonea, Duracella i Nestléa; zapošljava otprilike dvije tisuće ljudi. Vlasničko preuzimanje rumunjskog distributera teći će u više faza: u roku od tri mjeseca Orbico bi trebao postati vlasnik 60 posto Interbrandsa, a ostatak udjela u njegovo bi vlasništvo trebao ući u roku od tri godine.